شناسهٔ خبر: 26774838 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

شهبازی ترجمه‌هایش از رابرت کوهن را می‌خواند

«ماکیاولی؛ هنر رعب و وحشت» عنوان نمایشنامه‌ای‌ است که 30 تیرماه 97 به کارگردانی غلامرضا شهبازی در عمارت نوفل‌لوشاتو خوانده می‌شود.

صاحب‌خبر -
 
به گزارش خبرگزاری کتاب ایران(ایبنا) به نقل از روابط عمومی گروه آرمان هنر، این درام تاریخی را رابرت کوهن در سال 2004  نوشته و غلامرضا شهبازی آن را به فارسی برگردانده است.
 
رابرت کوهِن در «ماکیاولی؛ هنر رعب و وحشت» با لحنی امروزی به زندگی نیکولو ماکیاول می‌پردازد. این نمایشنامه بر اساس کتاب «شهریار» نوشته‌ ماکیاوللی شکل گرفته است که یکی از مطرح‌ترین آثار سیاسیِ جهان است.

این نمایشنامه‌خوانی در قالب فعالیت‌های گروه آرمان هنر اجرا می‌شود که قصد دارد آن را در آینده‌ای نزدیک به صحنه ببرد. این برنامه شنبه، 30 تیرماه ساعت 20:30 به تهیه‌کنندگی سید مصطفی موسوی‌منش و با نقش‌خوانی سجیه آشوری، پارسا پولادوند، عماد جاویدپور، محمد حسنی، آرمین خوش‌نیک، سیمین‌دخت شاکری، غلامرضا شهبازی، پونه عبدالکریم‌زاده و کامبیز منصف اجرا می‌شود.

دیگر عوامل اجرایی این نمایشنامه‌خوانی عبارتند از: دستیار کارگردان: سید مصطفی موسوی‌منش، آهنگساز و نوازنده: سهیل الله‌یار (از گروه ددگو)، طراح پوستر و بروشور: سارا ندیمی، عکاس: امیر محنتی، نگاره روحانی و آتوسا امینی، دستیار تهیه: محمد حسنی و مدیران اجرا: آرین احمدی، شیما شامی.

نظر شما