شناسهٔ خبر: 26774616 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

راه‌یابی تیم‌های راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی کشتی آزاد دسته یک

R41471/P41362/S6,70/CT11

تیم‌های کشتی آزاد راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی مسابقات کشتی آزاد لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در گرگان راه یافتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، مسابقات مرحله نهایی کشتی آزاد لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور امروز با شرکت 4 تیم برتر در سالن امام (ره) مجموعه ورزشی آزادی گرگان آغاز شد و در پایان تیم‌ های کشتی آزاد راه و شهرسازی گلستان و پتروشیمی بهشهر به دیدار پایانی راه یافته و به لیگ برتر صعود کردند.

در دیدارهای صبح امروز تیم راه و شهرسازی گلستان موفق شد هیئت کشتی بندرگز را شکست دهد و تیم پتروشیمی بهشهر هم برابر شهر بی‌نقطه ساری به پیروزی رسید و به دیدار پایانی راه یافتند.

در دیدار دو تیم راه و شهرسازی گلستان و هیئت کشتی بندرگز، در وزن 57 کیلوگرم احسان سنجوری از هیات کشتی بندرگز ، حمید طهماسبی‌زاده از راه و شهرسازی را شکست داد، در وزن 61 کیلوگرم دانیال حجتی از بندرگز، علی‌‌اکبر زرودی از راه و شهرسازی گلستان را مغلوب کرد.

در وزن 65 کیلوگرم مرتضی غیاثی یاسر حیدر قلی‌نژاد از بندرگز را از پیش رو برداشت، در وزن 70 کیلوگرم حمیدرضا سرگو از راه و شهرسازی موفق شد محمد یوسفی از بندرگز را شکست دهد.

در وزن 74 کیلوگرم مسعود کمروند از راه و شهرسازی مقابل علی‌بابا نظری پیروز شد، در وزن 79 کیلوگرم مجتبی اصغری از راه و شهرسازی محمدجواد حمیدی از بندرگز را شکست داد.

در وزن 86 کیلوگرم مسعود مددی از بندرگز آرش نیرآبادی را از پیش‌رو برداشت، در وزن 92 کیلوگرم رضا بیات از راه و شهرسازی بابک صفری از بندرگز را مغلوب کرد، در وزن 97 کیلوگرم به علت اینکه بندرگز کشتی‌گیری را در اختیار نداشت، علی شعبانی از راه و شهرسازی به عنوان پیروز میدان معرفی شد و در وزن 125 کیلوگرم سید احمد موسوی از راه و شهرسازی موفق شد الیاس بختیاری از بندرگز را مغلوب کند.

دیدار پایانی و رده بندی عصر امروز برگزار و در پایان این مسابقات 3 تیم برتر راهی لیگ برتر کشتی باشگاه‌های کشور خواهند شد.

انتهای پیام/ ز

نظر شما