شناسهٔ خبر: 26773925 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایکنا | لینک خبر

نفرات برتر مسابقه کتاب‌خوانی «صهبای ولایت» اعلام شدند+لیست اسامی

گروه فرهنگی ــ مدیر مسئول ایکنا در قزوین از حضور نزدیک به 1500 نفر در مسابقه کتاب‌خوانی «صهبای ولایت» خبر داد و گفت: از این تعداد شرکت‌کننده 53 درصد خانم و 47 درصد آقا هستند.

صاحب‌خبر -

نفرات برتر مسابقه کتاب‌خوانی«صهبای ولایت» اعلام شدند+لیست اسامی

فرشاد پیله چی، مدیرمسئول خبرگزاری ایکنا در قزوین، در گفت‌وگو با ایکنا با اشاره به برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی «صهبای ولایت» توسط این خبرگزاری اظهار کرد: طرح برگزاری این مسابقه کتاب‌خوانی که در واقع برگرفته از کتاب «طرح کلی اندیشه اسلامی در قرآن» است در راستای تفکر درآیات قرآنی و شناسایی اصول اندیشه اسلامی و به‌منظور معرفی گسترده این کتاب به‌عنوان یکی از نقاط طرز تفکر و ایدئولوژی اسلام، با شروع ماه مبارک رمضان کلید خورد.
وی خاطرنشان کرد: خبرگزاری ایکنا این مسابقه را با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره اوقاف، اداره تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار کرده است.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: در ابتدا فایل خلاصه این کتاب روی سایت چراغ مطالعه قرار گرفت و  طی اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته مهلت شرکت در مسابقه به‌صورت آنلاین هفته اول تیرماه تعیین شد؛ در پایان روز هفتم تیرماه به دلیل استقبال شرکت‌کنندگان این مدت تا دهم تیرماه تمدید شد.

مشارکت نزدیک به 1500 نفر در مسابقه کتاب‌خوانی 

وی اذعان کرد: پس از پایان زمان شرکت در مسابقه و گزارش‌گیری نهایی مشخص شد که نزدیک به 1500 نفر در این مسابقه شرکت کرده‌اند که از این تعداد شرکت‌کننده 53 درصد خانم و 47 درصد آقا هستند.پیله چی گفت: با توجه به تعداد شرکت‌کنندگان تعداد جوایز هم افزایش یافت به این صورت که جوایز این مسابقه کمک‌هزینه سفر به عتبات عالیات برای یک نفر به مبلغ 5 میلیون ریال ، کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس برای چهار نفر هر یک به مبلغ 2 میلیون ریال و کارت هدیه یک‌میلیون ریالی برای 7  نفر تعیین شد. 
وی با اشاره به روند انتخاب برگزیدگان اظهار کرد: روز یکشنبه 24 تیرماه با حضور نمایندگان جهاد دانشگاهی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین و خبرگزاری ایکنا از میان تعداد 757 نفر از شرکت‌کنندگان که امتیاز 100 را کسب کرده بودند قرعه‌کشی به عمل آمد و  نفرات برگزیده معرفی شدند.
مدیرمسئول خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) عنوان کرد: این مسابقه در سطح ملی برگزار شد به‌گونه‌ای که از 12 برگزیده نهایی 3 نفر از قزوین و  9 نفر نیز از سایر استان‌ها هستند.

پیله چی در نهایت در معرفی اسامی برگزیدگان را به شرح ذیل اعلام کرد: 
برگزیده کمک‌هزینه سفر عتبات عالیات به مبلغ ۵ میلیون ریال: 
حمید عربی از ساوه

برگزیدگان کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس به تعداد ۴ نفر هر یک به مبلغ دو میلیون ریال:
خسرو نصرالهی از تهران
سارا بابایی از قزوین
ویدا تقوی از آذربایجان غربی
گلزار پور رحیمی از کرمانشاه

برگزیدگان کارت هدیه یک‌میلیون ریالی به تعداد هفت نفر:
نوشین یوسفی از شهرستان جم استان بوشهر
زهرا جمشید زاده از قزوین
امیرحسین مروج از مشهد مقدس
حمید پارسا از سمنان
محمدمهدی مرادی از شهرستان آبیک از استان قزوین
صادق پاسبان بیرم آباد از مشهد مقدس
سجاد مازندرانی

مدیرمسئول خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) در قزوین در پایان به نمایندگی از مجموعه از خبرگزاری ایکنا در قزوین بیان کرد: ضمن تقدیر از حضور تمامی علاقه‌مندان به کتاب در این مسابقه کتاب‌خوانی به برگزیدگان نیز تبریک گفته و برای آن‌ها آرزوی موفقیت داریم. 
انتهای پیام 

نظر شما