شناسهٔ خبر: 26773761 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس سازمان بسیج عشایری:

حل مشکلات کشور نیازمند داشتن روحیه انقلابی توسط مسئولان است

شهرکرد- رئیس سازمان بسیج عشایری کشور گفت: حل مشکلات کشور نیازمند داشتن روحیه انقلابی و جهادی توسط مسئولان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نصر الله سیف ظهر سه شنبه در همایش تجلیل از عشایر، چوپانان و شبانان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مشکلات کشور با روحیه انقلابی و جهادی مسئولان حل می شود، اظهار داشت: مشکلات امرز جامعه نیازمند داشتن روحیه جهادی و انقلابی توسط مسئولان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن به دنبال  گرفتن روحیه وحدت و همدلی در جامعه است، بیان کرد: دشمن می خواهد با اعمال تحریم ها و فشارهای اقتصادی به کشور ضربه بزند.

 رئیس سازمان بسیج عشایری با اشاره به اینکه حضور مسئولان در مناطق محروم و عشایری ضروری است، بیان کرد: مسئولان باید از نزدیک محرمیت ها را ببینند و مشکلات عشایر را لمس کنند.

وی با بیان اینکه عشایر در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی از جمله هشت سال دفاع مقدس، تحریم ها، راهپیمایی ها و ... حضور پر رنگی داشته اند، بیان کرد: عشایر جزو بهترین افراد جامعه هستند و نیازمند بهترین خدمات می باشند.

حل مشکلات عشایر نیازمند تلاش جهادی است

 رئیس سازمان بسیج عشایری تاکید کرد: در دوران طاغوت به عشایر رسیدگی نمی شد و مشکلات این قشر جامعه دیده نمی شد.

وی تاکید کرد: سپاه و بسیج نقش مهمی در رفع محرومیت زدایی در مناطق محروم و عشایری کشور داشته اند و اگرچه مشکلات در بخش عشایری همچنان زیاد است اما باید با کار انقلابی و جهادی تمام مشکلات این قشر جامعه را حل کنیم.

 رئیس سازمان بسیج عشایری ادامه داد: عشایر الگو هستند و  نقش مهمی در تولید کشور دارند.

وی با اشاره به اینکه عشایر در تحقق اقتصاد مقاومتی نقش مهمی دارند، بیان کرد: عشایر با تولید محصولات لبنی و دامی و صنایع دستی نقش مهمی در تحقق اقتصاد مقاومتی ایفا می کنند.

نظر شما