شناسهٔ خبر: 26773614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مطرح کرد:

تربیت نیروهای جوان محقق از اولویت‌های دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

اصفهان - معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: تربیت نیروهای جوان محقق و پژوهشگر در اولویت دانشگاه علوم پزشکی اصفهان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، شقایق حق جوی ظهر سه شنبه در جلسه هم اندایشی معاون فناوری و تحقیقات وزارت بهداشت با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اظهار داشت: تربیت نسل نیروی انسانی جوان و کارآمد برای انجام پژوهش های کاربردی و توسعه زیرساخت های تحقیقاتی دانشگاه از اولویت های معاونت پژوهشی است.

وی بیان داشت: برای رسیدن به نقطه ایده‌آل در حوزه فناوری و پژوهش داشگاه علوم پزشکی اصفهان در طول ۱۰ سال آینده به این کلان پژوهش ها دست یابیم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ادامه داد: شروع برنامه همکاری بین المللی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با سه دانشگاه آلمان، سوئیس و اتریش شروع شد که در این برنامه ۶۵ پروپوزال تحقیقاتی مشترک ارائه و در حال بررسی آنها هستیم.

وی راه اندازی پارک علم و فناوری سلامت را از برنامه های پیش رو این معاونت عنوان کرد و بیان داشت: از اهداف برگزاری این پارک، تبیین اولویت ها در ساخت محصولات، ارائه خدمات جهت توسعه هدفمند و تقویت مرکز رشد فناوری و تجهیزات پزشکی است.

حق جوی از افزایش همکاری های بین المللی برای ارتقای سطح علمی دانشگاه خبر داد و گفت: ضرورت کنونی تشکیل صندوق حمایت از فناوری است.

نظر شما