شناسهٔ خبر: 26773137 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

در مسابقات تیراندازی با کمان بانوان رقابت های کاپ آسیایی اتفاق افتاد؛

مدال‌آوری بانوی کماندار اصفهانی در رده تیمی کاپ آسیایی

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان در رقابت‌های کاپ آسیایی به میزبانی چین‌تایپه، در بخش کامپوند بانوان موفق به کسب مدال نقره در رده تیمی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا- استان اصفهان، مینو عابدی کماندار اصفهانی، عضو تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان، از سال‌ها پیش فعالیتش را به طور حرفه‌ای در این رشته در بخش کامپوند آغاز کرد و با تلاش توانست سال 91 به تیم ملی راه پیدا کند.

اولین مسابقه‌ای که در سطح ملی شرکت کرد، رقابت‌های کاپ جهانی چین بود که اردیبهشت ماه سال 92 برگزار شد و آخرین حضورش در تیم ملی بازی‌های آسیایی کره جنوبی  سال 2014 میلادی عنوان شده است.

در این سال‌ها با 7 مدال نقره آسیایی، 3 برنز آسیایی و کسب مقام‌های چهارم و پنجم جهانی عملکرد خوبی داشته و به نتایج قابل توجهی نیز دست یافته است.   

وی به دلیل آسیب‌دیدگی دو سال از میادین دور بود که پس از پشت سر گذاشتن آن دوران و بهبودی کامل دوباره بازگشت و چندین بار به اردوی تیم ملی دعوت شد تا اینکه سال گذشته با حضور در مسابقات انتخابی موفق شد مقام چهارم را به دست بیاورد و به تیم ملی  بانوان دعوت شود، رقابت‌ها هم در اهواز برگزار شد.

با انجام رکوردگیری در اردوی تیم ملی، خوب عمل کرد و با توجه به رکوردهایش از گروه ب به گروه الف راه یافت و در اردوهای این گروه شرکت کرد، نهایتا هم جزو نفرات اصلی تیم به مسابقات کاپ آسیایی چین‌تایپه اعزام شد. این بانوی کماندار که به تازگی از این رقابت‌ها به اصفهان بازگشته، در بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز حضور پیدا می‌کند.

کسب رتبه سوم میکس تیم

عضو تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا در اصفهان اظهار کرد: مسابقات کاپ آسیایی تیراندازی با کمان هجدهم و نوزدهم تیر ماه سال جاری در دو بخش آقایان و بانوان به میزبانی چین‌تایپه برگزار شد که در بخش بانوان من و رویا نوریان از استان اصفهان در رقابت‌ها حضور پیدا کردیم.

عابدی با اشاره به اینکه مسابقات در دو بخش ریکرو و کامپوند انجام گرفت، افزود: من در بخش کامپوند بانوان و رویا نوریان در بخش ریکرو بانوان با حریفان به رقابت پرداختیم.

وی عنوان کرد: در انفرادی در سه مرحله حذفی به برد رسیدم، در مرحله چهارم با حریفی از کره جنوبی که رنکینگ یک مرحله مقدماتی را داشت مساوی کردم و در تیر طلایی با اختلاف یک امتیاز نتیجه را به این حریف واگذار کردم.

ملی‌پوش اصفهانی تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان اضافه کرد: در رده تیمی بانوان موفق به کسب مدال نقره شدیم و در میکس‌ تیم مقام سوم را کسب کردیم.

4 سال منتظر چنین روزی بودم

عابدی بیان کرد: از آنجایی که این رقابت‌ها به بازی‌های آسیایی جاکارتا نزدیک بود، همه کشورهای شرکت‌کننده با تیم‌های اصلی‌شان آمده بودند چون بازی‌های آسیایی جاکارتا بسیار با اهمیت است.

وی به بالا بودن سطح مسابقات اشاره کرد و ادامه داد: چین‌تایپه، کره جنوبی، هند و تایلند رقبای اصلی ما بودند و قوی ظاهر شدند به خصوص تایلند که فوق‌العاده عالی کار کرد و نشان داد حسابی پیشرفت کرده است.

این بازیکن تیم ملی تیراندازی با کمان بانوان یادآوری کرد : درست است که بعد از مدت‌ها دوباره آمدم و در مسابقات ملی شرکت کردم و کسب مدال هم خیلی برایم خوشحال‌کننده بود اما 4 سال منتظر چنین روزی بودم که به این شرایط برگردم، در واقع هم انتظار کشیدم و هم خیلی تلاش کردم.

عابدی خاطرنشان کرد: باید بگویم خوشحالی‌ام صددرصد نیست، نسبی است، چون هدف اصلی‌ام گرفتن یک نتیجه خوب در جاکارتا است و امیدوارم آنجا به هدفم برسم.

 

نظر شما