شناسهٔ خبر: 26773045 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

وزیر ورزش و جوانان:

سالن کشتی زابل تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد

زابل - وزیر ورزش و جوانان گفت: سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف به خصوص ورزش دارای پتانسیل ها و استعداد های فراوانی است که باید به آنها توجه ویژه ای شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود سلطانی فر ظهر امروز دردیدار با ورزشکارن و جوانان منطقه سیستان که در سالن اجتماعات فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: قطعا با وحدت و همدلی که در همه صحنه های انقلاب از ملت ایران دیده شده و همچنین با اتخاذ تدابیر لازم از سوی مسئولان می توانیم در برابر همه تهدیدات مقاومت کنیم.

وی با تاکید بر استفاده از همه ظرفیت های موجود افزود: دولت با تمام عزم، اراده و توان خود در تلاش است تا همه نیاز های مردم را تامین کند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: استان سیستان و بلوچستان در زمینه های مختلف به خصوص ورزش دارای پتانسیل ها و استعداد های فراوانی است که باید به آنها توجه ویژه ای شود.

وی با اشاره به اینکه تعداد ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد، گفت: امیدواریم همه این پروژه ها تا ۳ سال آینده و پیش از پایان دولت دوازده به بهره برداری برسند.

سلطانی فر  با اشاره به اینکه سالن کشتی شهرستان زابل تا فروردین ماه سال آینده به بهره برداری می رسد، تصریح کرد: تلاش می کنیم پروژه های اولویت دار در استان سیستان و بلوچستان و به خصوص منطقه سیستان حداکثر تا ۲ تا ۳ سال آینده به بهره برداری برسد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: در تلاشیم هم در بخش ورزش همگانی و هم در بخش ورزش قهرمانی از همه ظرفیت ها و امکانات استفاده شود تا شرایط مناسبی برای مردم منطقه سیستان فراهم شود.

وی همچنین از ساخت یک سالن چند منظوره برای بانوان در شهرستان زابل خبر داد و اضافه کرد: تعداد سمن های فعال در استان سیستان و بلوچستان در سال ۹۲، ۵ سمن بود که در سال ۹۶ این تعداد به ۸۵ سمن رسید که بسیار خبر خوشحال کننده ای است.

سلطانی فر با اشاره به اینکه خانه های جوان از نیاز های اصلی فرهنگی و اجتماعی است، گفت: لازم است که در هر استان یک یا دو مرکز جوانان وجود داشته باشد اما در این استان سعی داریم چند برابر آن ایجاد شود.

وی ادامه داد: در خصوص اشتغال جوانان نیز تسهیلات خود اشتغالی به آنها تعلق می گیرد که استان ها باید تلاش کنند تا این سهمیه را برای جوانان استان شان بگیرند.

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به اینکه در بحث قرض الحسنه ازدواج سهمیه بندی استانی وجود ندارد، تصریح کرد: در این زمینه نیز هر استانی باید تلاش و پیگیری کند تا با کمک مسئولان جوانان از قرض الحسنه ازدواج استفاده کنند.

نظر شما