شناسهٔ خبر: 26772846 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

بسته های آب اهدایی آبیک به مردم جنوب تحویل شد

قزوین-ایرنا- امام جمعه شهرستان آبیک گفت: 30 هزار بطری آب آشامیدنی و هفت تانکر پنج هزار لیتری اهدایی از سوی شهروندان آبیکی به مردم آبادان و خرمشهر تحویل داده شد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی میر امینی روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته های آب آشامیدنی به وسیله سه دستگاه تریلر کانتینر با حضور شخص بنده به مناطق دارای مشکل کمبود آب در شهرها و روستاهای آبادان وخرمشهر تحویل داده شد.
امام جمعه شهرستان آبیک افزود: این کمک ها طی مراسمی بعد از نماز جمعه 22 تیرماه جمع آوری شده بود که با نظارت دقیق برای توزیع عادلانه آنها اقدام شد.
وی ادامه داد: این کاروان با نام رهروان سقای کربلا به محض ورود به شهر آبادان مورد استقبال حجت الاسلام والمسلمین علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان قرار گرفت و ایشان از حس انسان دوستی و همدردی مردم آبیک و قزوین تشکر کردند.
حجت الاسلام میر امینی افزود: شهروندان آبیکی با این آبرسانی به مردم شهید پرور آبادان و خرمشهر اعلام کردند که ملت ایران در کنار آنان بوده و هیچ گاه آنان را تنها نخواهند گذاشت.
امام جمعه آبیک ادامه داد:هرچند روستائیان و مردم خرمشهر امکان ذخیره‌سازی آب برای سیر کردن دام‌ها، اراضی کشاورزی و نخلستان‌ها را ندارند اما فعلا با تانکرهای اهدایی از مصرف آب شور نجات می‌یابند.
وی گفت: نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه خرمشهر نیز در پیام های جداگانه ای از مردم و مسئولان شهرستان و استان بابت این اقدام خیرخواهانه تشکر کرده و از خداوند متعال نزول رحمت و برکت الهی را برای استان قزوین درخواست کردند.
شهرستان آبیک با مرکزیت شهری به همین نام در 55 کیلومتری شرق قزوین واقع شده است.
6101/6012

نظر شما