شناسهٔ خبر: 26772765 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس دانشگاه آزاد تاکید کرد:

پشتیبانی مستحکم برای رهبر معظم انقلاب هستیم

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گفت: ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری ضمن تسلیم نشدن در برابر فشارها، پشتیبان مستحکم برای رهبر معظم انقلاب هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، فرهاد رهبر در اردوی آموزشی تشکیلاتی بانوی مومن انقلابی در هتل فرهیختگان سازمان مرکزی دانشگاه آزاد بر نقش چشمگیر بانوان در پیدایش و استمرار انقلاب اسلامی گفت: این نقش در تکامل جامعه اسلامی و بلوغ جامعه و انقلاب نیز نقش ارزنده و قابل تامل و توجهی است. تداوم نقش ارزنده بانوان در دهه چهارم انقلاب اسلامی که با تلاطم هایی روبه‌روست، مستلزم چند ویژگی و شاخص است که باید در بانوان مومن انقلابی تقویت و تکثیر شود.

وی گسترش فرهنگ پایبندی به مبانی و ارزش های اساسی انقلاب اسلامی را از ویژگی های بانوان مومن انقلاب دانست و افزود: زن مومن انقلابی باید خود را به عنوان یک الگو در جهان معرفی و الگوی فرهنگ ابتذال غرب را از جامعه پاک کند.

رئیس دانشگاه آزاد عنوان کرد: زن مومن در تراز انقلاب اسلامی، برای الگو بودن نیازمند حفظ فطرت و اصالت خود است.

رهبر با بیان اینکه امروز یکی از استراتژی های دشمن گسترش ناامیدی و یاس در کشور است، گفت: یاس و ناامیدی از تنبلی و محافظه‌کاری خلق می شود و زن مومن انقلابی باید در میدان مجاهده و مبارزه پیش‌قدم باشد.

وی با بیان اینکه بانوان مومن انقلابی باید میدان مبارزه را به اقتضای زمان و مکان بشناسند و براساس آن عمل کنند، اظهار داشت: مقدمه این مبارزه، مجهز شدن زنان به علم، آگاهی و بصیرت است. اگر بانوان، دشمن و ابزار آن را شناسایی کرده و همانند زمان پیروزی انقلاب اسلامی می توانند معجزه خلق کنند.

رئیس دانشگاه آزاد ادامه داد: ما به عنوان سربازان مقام معظم رهبری ضمن تسلیم نشدن در برابر فشارها، پشتیبان مستحکم برای رهبر معظم انقلاب هستیم و ایشان نیز با اطمینان به سربازان خود در جبهه مقاومت در مقابل خواسته های سلطه‌گرایانه دشمن می ایستند.

رهبر با تاکید بر اینکه باید حافظ خون و نگه‌دارنده پرچم شهدا باشیم، گفت: ابزار حفاظت از خون شهدا، مسئولیت‌پذیری و تکلیف‌مداری است و این شاخص نیز باید در بانوان مومن انقلابی تقویت شود.

وی با بیان اینکه پیشتازی در میدان علم و فرهنگ نیازمند حرکت مدبرانه، منسجم، هماهنگ و برنامه‌ریزی شده در دانشگاه آزاد اسلامی است، افزود: این دانشگاه باید به عنوان یک الگو در کشور و جهان توسط بانوان مومن انقلابی معرفی شود.

نظر شما