شناسهٔ خبر: 26772652 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار سپهر مطرح کرد؛

طرح بسیج برای مبارزه با کالای قاچاق و حمایت از کالای ایرانی

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار محمدحسین سپهر جانشین سازمان بسیج مستضعفین در نشست مدیران بسیج کارگری سراسر کشور که صبح امروز با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ساختمان رضویه سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به آمادگی ظرفیت عظیم بسیج برای یاری رساندن به دولت اظهار داشت: امروز کشور با مشکلات متعددی روبه‌رو است و دشمنان انقلاب هم دشمنی خود را به حد اعلا رسانده‌اند به همین خاطر حل مشکلات کشور نیازمند تعامل و هم‌افزایی وسیع نهادهای حاکمیتی است؛ پس باید دولت را در حل مشکلات یاری دهیم.

وی افزود: بسیج به عنوان یک سازمان گسترده با ظرفیت‌های عظیم علمی، پژوهشی، اجرایی، فرهنگی و اجتماعی آماده کمک به دولت است؛ اعتقاد داریم که باید به دولت کمک کنیم تا بتواند کارآمدی خود را افزایش دهد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج ثابت کرده که می‌تواند با یک واحد پول کاری با ارزش ده واحد پول انجام دهد و آخرین نمونه این عملکرد بسیج را هم می‌توان در ساخت منازل مسکونی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه دید.

وی با اشاره تجربه خوب بسیج در زمینه تنظیم بازار، بیان داشت: امروز می‌توانیم ادعا کنیم که کامل‌ترین طرح در زمینه حمایت از کالای ایرانی و مبارزه با کالای قاچاق را بسیج دارد و من امیدوارم که دولت از ظرفیت بسیج برای حل مشکلات کشور استفاده کند.

نظر شما