شناسهٔ خبر: 26770835 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی:

تاسیس صندوق پژوهش و فناوری در ایجاد اشتغال پایدار اثرگذار است

اراک- رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی گفت: تاسیس و راه اندازی صندوق پژوهش و فناوری در ارتقای زیست بوم، فناوری و کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار در استان مرکزی نقش اثرگذار دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رفیعی پیش از ظهر سه شنبه در جلسه تأسیس صندوق پژوهش و فناوری استان مرکزی در اراک که با هدف حمایت از شرکت های دانش بنیان و کمک به تجاری سازی فناوری های پیشرفته و سرمایه گذاری در طرح های با ریسک پذیری بالا تاسیس شده، اظهار کرد: پیگیری برای شروع به کار صندوق پژوهش و فناوری در استان مرکزی در دستور کار است.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی ادامه داد: این صندوق مأمنی برای حمایت از شرکت های دانش بنیان، تسهیل گری در جذب اعتبار برای واحدهای فناور و سرمایه گذاری در طرح های دارای ریسک پذیری بالا خواهد بود.

وی تصریح کرد: با تاسیس این صندوق، ایده های کارآفرینی در استان مرکزی بررسی و صندوق پژوهش و فناوری به عنوان سرمایه گذار در اجرای طرح ها و ایده ها وارد می شود.

رئیس پارک علم و فناوری استان مرکزی عنوان کرد: در استان مرکزی با دارا بودن ۷۸ شرکت دانش بنیان، ضرورت تاسیس صندوق پژوهش و فناوری وجود دارد، چرا که تاسیس این صندوق باعث ایجاد ارزش افزوده و صادرات برای شرکت های دانش بنیان استان می شود.

نظر شما