شناسهٔ خبر: 26770738 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

احمدی‌لاشکی:

تلاش شبانه‌روزی دولتمردان سبب عبور از فتنه تحریم می‌شود/نابسامانی اقتصادی مخل امنیت روانی جامعه است

عضو فراکسیون مستقلین مجلس اعتقاد دارد عبور از فتنه تحریم در گرو تلاش و کار شبانه روزی تمام مسئولان و دستگاه ها است

صاحب‌خبر -

قاسم احمدی لاشکی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه‌ملت، با اشاره به اینکه بنابر رهنمودهای رهبر انقلاب، ریشه یابی مشکلات کشور از سوی مسئولان و دولت اهمیت دوچندان دارد، گفت: در این بین نیز باید به موضوع و دغدغه اقتصادی که از جمله اصلی ترین مسائل جامعه است بیشتر پرداخته شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه عبور از فتنه تحریم در گرو تلاش و کار شبانه روزی تمام مسئولان و دستگاه ها است، اظهارکرد: بر این اساس اگر قرار باشد زمان را از دست بدهیم، دیگر نمی توانیم به اهداف پیش بینی شده برسیم؛ در این راستا مدیران نباید وقت و زمان بشناسند بلکه باید شبانه روزی به رفع مشکلات مردم بپردازند.

وی با تاکید بر اینکه رهبر انقلاب همواره تاکید بر برطرف کردن مشکلات کشور با همکاری مردم و دولت داشته اند، ادامه داد: این خصوص وظیفه مهمی بر عهده جامعه است که باید با دولتمردان دوش به دوش حرکت کنند؛ البته در این خصوص نیاز است مسئولان با دیدارهای چهره به چهره از نزدیک به دغدغه های مردم آشنا شوند.

این نماینده مردم در مجلس دهم ضمن اشاره به اینکه امروزه برخورد با متخلفان خصوصا تخلف کنندگان اقتصادی اهمیت زیادی یافته است، تصریح کرد: متخلفان با ایجاد نابسامانی اقتصادی در بازارهایی مانند سکه، ارز، موبایل و غیره امنیت روانی جامعه را برهم زدند؛ بر هیچ فردی پوشیده نیست که غربی ها خصوصا آمریکایی ها نیز درصدد چنین موضوعی هستند اما برخورد قاطع و جدی مسئولان می تواند این نقشه را نقش بر آب کند.

عضو فراکسیون مستقلین مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دشمنان با ترویج ایران هراسی به دنبال امتیازگیری از کشورمان در میز مذاکرات هستند، خاطرنشان کرد: این مهم در حالیست که اگر بر اساس رهنمودهای رهبر انقلاب همه مسئولان و مردم با اتحاد و انسجام رفتار کنند، علاوه بر اینکه کشور به سمت رونق و شکوفایی حرکت خواهد کرد، شاهد از بین رفتن موج تحریم ها و علاقه‌مندی کشورها برای تبادل اقتصادی و غیره با ایران خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در نشستی با رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت، با مقتدرانه توصیف کردن مواضع رئیس‌جمهور کشورمان در اروپا افزودند: نشان دادن اقتدار در مقابل بیگانگان بویژه امریکایی‌ها امری لازم است و این کار باید بهنگام، صریح و قاطع انجام شود./

پایان پیام

نظر شما