شناسهٔ خبر: 26770736 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شیعی: تفاهم لازم با باشگاه‌ها انجام خواهد شد

مدیر عامل باشگاه پیکان گفت: جلساتی مبنی بر تفاهم باشگاه‌های لیگ برتر و تیم ملی فوتبال کشورمان برای حضوری قدرتمند در جام ملت‌های آسیا برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

شیعی:برای موفقیت در جام ملت های آسیا تفاهمی با باشگاه ها انجام خواهد شدبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شیعی مدیرعامل باشگاه پیکان گفت: جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در ارتباط با انتخاب فردی به عنوان مسئول تیم ملی بانوان انجام شد ، تا فردی به عنوان مسئول تیم های ملی فوتبال بانوان انتخاب شود. هدف انتخاب جنسیت مرد است تا فوتبال تمام رده های بانوان را مدیریت کرده و تدوین هایی را نیز در آن صورت دهد.

شیعی در ادامه افزود: قرار بر این است تا امروز جلسه ای دیگر برگزار و این فرد انتخاب شود. حسین عبدی ، عضو کمیته فنی نیز در این جلسه حاضر است تا به هر صورت ممکن بهترین فرد را برای نظارت و تدوین تیم های  ملی فوتبال بانوان انتخاب کنیم. روز شنبه نیز نوبت بعدی جلسه کمیته فنی خواهد بود.

مدیر عامل باشگاه پیکان در ارتباط با تعامل باشگاه ها با تیم ملی فوتبال ایران و کارلوس کی روش  ادامه داد: سازمان لیگ برتر باید در ارتباط با تعامل تیم ها و باشگاه با تیم ملی فوتبال کشورمان رابطه مورد نیاز را به وجود آورد و در این موضوع دخالت کند. تاج نیز جلساتی را با کی روش انجام داده و به احتمال فروان خبر های خوبی را در ارتباط با تیم ملی فوتبال کشورمان خواهیم شنید تا تیم ملی کشورمان در جام ملت های آسیا موفق گردد. یکی از جلساتی که کمیته فنی در ادامه برگزار خواهد کرد نیز در ارتباط با تیم ملی فوتبال و حضور در جام ملت های آسیا خواهد بود.

شیعی در ارتباط با تیم های حاضر در لیگ برتر کشورمان و شرایط آن ها توضیح داد:شرایط لیگ برتر کشورمان سال به سال پیشرفت کرده و شرایط بهتری را به خود دیده است و سازمان لیگ برتر کشورمان نیز هر ساله برنامه های بهتری را برای شرایط مسابقات و استادیوم ها و دیگر مسائل ارائه کرده است. در ارتباط با تبلیغات محیطی نیز کار هایی در دست انجام است. ما باید به فوتبال کشورمان کمک هایی را بکنیم تا بتواند شرایطش هر روز بهتر از گذشته باشد. سازمان لیگ نیز در تلاش است تا خود برای بهبود اوضاع تبلیغات محیطی را زیر نظر گیرد و کار های آن را انجام دهد.

شیعی در پایان در ارتباط با مسابقه سوپرجام گفت: نتیجه این دیدار در جلسات آینده مشخص خواهد شد و من فکر می کنم که این دیدار برگزار می شود.

بیشتر بخوانید:

واكنش زمانى به شرط پرسپوليسى ها درباره سوپر جام

واکنش سازمان لیگ به لغو دیدار سوپرجام

انتهای پیام/

اظهارات شیعی در جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال

نظر شما