شناسهٔ خبر: 26770147 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

استقلال جنوب تهران در لیگ دسته اول شرکت می‌کند نه بعثت کرمانشاه

مالک باشگاه استقلال جنوب گفت: بعضی از رسانه ها بعد از قرعه کشی مسابقات لیگ دسته اول به اشتباه به جای نام باشگاه ما نام باشگاه بعثت کرمانشاه را قید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روز گذشته قرعه کشی رقابتهای فوتبال لیگ دسته اول انجام شد و یکی از تیم های حاضر در این مسابقات، استقلال جنوب تهران بود. این تیم که در کنار بادران و نفت، یکی از سه تیم تهرانی حاضر در این مسابقات است. بعد از انجام قرعه کشی این مسابقات برخی رسانه ها به جای نام استقلال جنوب تهران، نام تیم بعثت کرمانشاه را قید کرده بودند.

در همین رابطه اسماعیل سرهنگیان مالک این باشگاه در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: ما استقلال جنوب هستیم نه بعثت کرمانشاه و برخی از رسانه ها به دلیل نقص اطلاعات به جای نام تیم ما نام بعثت کرمانشاه را قید کرده بودند.

وی در توضیح این مطلب بیان داشت: ما چندی پیش نشستی با مسئولان تیم بعثت کرمانشاه داشتم و صحبت هایی برای انتقال امتیاز به این تیم صورت گرفت که در نهایت دو طرف شرایط یکدیگر را نپذیرفتیم لذا این انتقال انجام نشد. حال بعضی از رسانه ها که در این زمینه اطلاعات کاملی نداشتند روز گذشته به جای نام تیم استقلال جنوب تهران نام تیم بعثت کرمانشاه را درج کرده بودند که درست نیست.

مالک باشگاه استقلال جنوب تهران ادامه داد: فعلا انتقالی صورت نگرفته و ما هم در صدد هستیم تا با نام استقلال جنوب در مسابقات لیگ دسته اول شرکت کنیم و امیدواریم نماینده شایسته ای برای فوتبال تهران در این مسابقات باشیم. این تیم می تواند خواستگاه فوتبال دوستان و استعدادهای جوان بچه های جنوب شهر تهران باشد و امیدوارم با حمایت بچه های جنوب شهر تهران سال موفقی را پیش رو داشته باشیم. 

نظر شما