شناسهٔ خبر: 26766507 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

آیت الله العظمی بشیر نجفی:

خدّام حرم های حضرات معصومین سیره حضرت عباس (ع) را سرلوحه خود قرار دهند

حوزه/ جمعی از خادمان آستان مقدس عباسی با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له به تبیین جایگاه شخصیت بزرگ حضرت اباالفضل العباس (ع) در تاریخ اسلام پرداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، جمعی از خادمان آستان مقدس عباسی با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له به تبیین جایگاه شخصیت بزرگ حضرت اباالفضل العباس (ع) پرداختند و افزودند:‌ حضرت عباس درس رشادت، جوانمردی و جانفشانی در دفاع از دین و وفاداری به اهل بیت رسول الله(صلی الله علیه و آله و سلم) به پیروان اهل بیت(ع) دادند.

حضرت آیت الله نجفی بر ضرورت مطالعه سیره جاویدان حضرت عباس(ع) و آموختن درس اخلاق و دین از زندگی ایشان و انتقال آن به جهان تاکید کردند و افزودند: خادمان باید بهترین خدمات را به زائران ارائه بدهند و از فضای معنوی حرم مطهر استفاده کرده و آن را برای زائرین مهیا کنند و به سیره مقدس حضرت قمر بنی هاشم(ع) و اخلاقی والای ایشان آراسته شوند.

باید محاسبه نفس به شکل روزانه انجام گیرد و برای رشد مثبت آن تلاش شود

جمعی از زائرین از داخل و خارج عراق با آیت الله بشیر نجفی دیدار کردند و معظم له توصیه هایی در خصوص خدمت به جامعه بیان کردند.

حضرت آیت الله بشیر نجفی بر ضرورت محاسبه نفس به صورت روزانه و دقت در گفتار و رفتار و تلاش برای رشد مثبت آن تاکید کردند و گفتند: رعایت این امور موجب کسب رضایت الهی و رستگاری در روز قیامت می شود.

ایشان افزودند: محاسبه نفس باید در اعمال بد انجام گیرد و برای اصلاح و عدم تکرار آن تلاش شود.

 

 

نظر شما