شناسهٔ خبر: 26766322 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: بنیاد ملی نخبگان | لینک خبر

استاندار خراسان‌شمالی:

استقلال فکر، رأی و مسئولیت‌پذیری سه ویژگیِ شخصیتی بانوان نخبه و مستعدبرتر است

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بنیاد ملی نخبگان؛ به مناسبت ولادت با سعادت حضرت معصومه(س)  و روز دختر، نشست بانوان نخبه و مستعد‌برتر خراسان‌شمالی با استاندار برگزار شد.

در این نشست، محمدرضا صالحی؛ استاندار خراسان‌شمالی با اشاره به لزوم آگاهی از نظرات و دیدگاه‌های اجتماع‌نخبگانی در همه زمینه‌ها، گفت: استان برای رسیدن به آینده‌ای بهتر، باید از جامعۀ نخبگان بومی حمایت کند.

وی با بیان این که خراسان‌شمالی در بسیاری از موارد به عنوان استان پایلوت و نمونه کشوری مطرح است، افزود: بنا به پیشنهاد وزیر کشور مقرر شد خراسان‌شمالی در برنامه‌ریزی دو ساله، به استان عاری از اعتیاد تبدیل شود. برای رسیدن به این هدف حضور فعال سرآمدان و مستعدان‌برتر بومی خاصه در حوزۀ بانوان از اهمیت بالایی مخصوصاً در بُعد  فرهنگ‌سازی و تحقیق برخوردار است.

صالحی با اشاره به اینکه خراسان‌شمالی در سال گذشته، جایگاه چهارم کاهش نرخ بیکاری را به خود اختصاص داد، تصریح کرد: برای بهبود وضعیت اشتغال از راه ایجاد زمینۀ مناسب برای کسب‌وکارهای نوپا، استانداری تسهیلات ویژه‌ای را در نظر گرفته است و از هرگونه فعالیت در این بخش حمایت می‌کند.

استاندار خراسان‌شمالی در پایان استقلال فکر، رأی و مسئولیت را سه ویژگی شخصیتی بانوان نخبه و مستعدبرتر دانست و گفت: بدون حضور فعال این افراد در جامعه، توسعه تحقق یافتنی نیست.

لازم به ذکر است، در پایان این نشست، شرکت‌‎کنندگان به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پیرامون مسائل استان پرداختند.

 

 

نظر شما