شناسهٔ خبر: 26765103 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مجری معروف انگلیسی در مصاحبه با خبرآنلاین از حضور زنان ایرانی در ورزشگاه‌های روسیه گفت

ورزش > فوتبال جهان - گابی لوگان در مصاحبه با خبرنگار خبرآنلاین درباره تیم‌ملی ایران و طرفداران فوتبال ایرانی گفت. این زن 45 ساله یکی از مجری های معروف انگلیسی است که به واسطه برنامه معتبر Match Of The Day به شدت معروف شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، گابی لوگان انگلیسی در روسیه و در جریان رقابت های جام جهانی با خبرنگار خبرآنلاین مصاحبه ای انجام داد که می خوانید:

نظر شما درباره تیم ملی کشور خودتان چیست؟
ما تیم خوبی داریم. تیمی که پر از بازیکنان جوان است. خیلی از بازیکنان مثل مگوایر، تریپیر و ... اولین بازی های ملی خود را پشتسر می گذراند. ما تیمی جوان داریم که یک مربی جوان هم بالای سر بازیکنان است و حس می کنم تا دیدار رده بندی که رسیدیم چندان بد کار نکردیم و راضی کننده بود.

اما جام به خانه شما برنگشت!
درست است. اگرچه آن جمله معروف "It's Coming Home" عملی نشد اما عشق به فوتبال دوباره به قلب مردم انگلیس برگشت. مردمی که نیاز داشتند تا دوباره عاشق فوتبال ملی کشورشان شوند و چنین اتفاقی افتاد.



درباره تیم هایی که کسی از آنها انتظار درخشیدن نداشت و این کار را کردند چه نظری دارید؟ مثلا ایران.

بله من تیم ایران را دیدم. تیمی بسیار خوب و متحد. در کل در این جام جهانی تیم هایی را دیدیم که برخلاف انتظارات بازی کردند. من خودم لذت زیادی از چنین اتفاقی بردم. وقتی می دیدم تیم ها برای رسیدن به هدف خودشان تلاش می کنند و همین از نظر من باعث زیبا شدن جام جهانی شد. مثلا تیم شما حتی شانس صعود از گروه خودش را هم داشت. مطمئنا باید کرواسی را هم به این تیم ها اضافه کنیم که اینطور درخشید و تا دیدار فینال رسید.

شما هواداران ایرانی را در روسیه دیدید، مخصوصا خانم های ایرانی ...
دقیقا همینطور است. برای من حس فوق العاده ای داشت که شور و هیجان طرفداران ایرانی را دیدم و خانم های کشور شما هم خیلی خوب و باورنکردنی از تیم ملی کشورشات حمایت می کردند.

خیلی ها از این می گویند که ورزش فوتبال برای خانم ها نیست. شما خودتان یک خانم هستید که به اینجا آمدید و جام جهانی را دنبال کردید، نظرتان درباره چنین عقیده ای چیست؟
نه اصلا اینطور نیست. مطمئنا فوتبال هم بهانه ای برای این است که خانم ها و آقایان کنار همدیگر بتوانند از آن لذت ببرند. به نظرم جام جهانی نشان داد که این بهترین بهانه برای کنار هم بودن و فوتبال دیدن و لذت بردن از آن است.

43257

نظر شما