شناسهٔ خبر: 26764830 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

تغییرات احتمالی زنوزی در کادر مدیریتی تراکتورسازی؛ هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل می شود؟

رضا حسین زاده

مدیرعامل سابق گسترش را در تراکتورسازی خواهیم دید؟

صاحب‌خبر -

طرفداری- پس از برکناری مصطفی آجورلو از مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی بود که عباس الیاسی به عنوان سرپرست موقت باشگاه جایگزین او شد.

الیاسی اگرچه به عنوان سرپرست موقت کارش را در تراکتورسازی آغاز کرد، اما چند هفته بعد رسماً کار واگذاری باشگاه به بخش خصوصی را استارت زد و این کار را هم انجام داد.

بعد از رسیدن مالکیت باشگاه تراکتورسازی به محمدرضا زنوزی، الیاسی همچنان به کار خود در این باشگاه ادامه داد، اما حالا روز به روز نقش او در باشگاه تبریزی کمتر و کمتر می‌شود. در این وضعیت، از تبریز خبر می‌رسد که الیاسی روز‌های پایانی حضور خود در باشگاه تراکتورسازی به عنوان را سپری می‎کند و به احتمال زیاد تا چند وقت دیگر از سمتش برکنار خواهد شد.

به گزارش میزان، الیاسی در حال حاضر تنها فرد حاضر در باشگاه تراکتورسازی است که از لحاظ قانونی حق امضا دارد و شاید به همین خاطر است که فعلاً تا زمانی که کار‌های مربوط به انتقال سهام انجام نشده، در تراکتورسازی به کارش ادامه خواهد داد. البته گفته می‎شود که قرار است عباس الیاسی به عنوان عضو هیئت مدیره همچنان در باشگاه تراکتورسازی حضور داشته باشد. در حال حاضر این طور به نظر می‌رسد که بعد از انتقال رسمی سهام باشگاه تراکتورسازی به زنوزی، الیاسی هم از سمت خود کنار خواهد رفت. 

الیاسی در چند وقت اخیر هم در باشگاه تراکتورسازی دیده نشده و حتی امضای قرارداد بازیکنان جدید را هم در تهران انجام داده است. برخلاف الیاسی، هوشنگ نصیرزاده این روز‌ها حضور پررنگی در باشگاه تراکتورسازی دارد. نصیرزاده که مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد است، در چند وقت اخیر خیلی از کار‌های مربوط به باشگاه تراکتورسازی را هم انجام می‎دهد. گویا علاوه بر قرارداد جان توشاک، قرارداد سایر بازیکنان جدید تراکتورسازی هم زیر نظر نصیرزاده تنظیم می‌شود. 

در کنار اینها، نصیرزاده در برخی از فعالیت‌های تراکتورسازی در نقل و انتقالات هم نقش دارد و طبق گفته خودش، مذاکراتی را با مسعود شجاعی برای حضور در جمع شاگردان جان توشاک انجام داده است.

در این شرایط، نصیرزاده همچنان شانس اول مدیرعاملی باشگاه تراکتورسازی به حساب می‌آید. کنار نصیرزاده، فردی به نام داوود پرژک که از افراد نزدیک به زنوزی و شرکای تجاری اوست، گزینه مدیرعاملی تراکتورسازی محسوب می‎شود.

نظر شما