شناسهٔ خبر: 26763847 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

تخفیف امیری به پرسپولیس

منبع: میزان

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس قصد دارد برای ماندن در این تیم مبغی کمتر از پیشنهادهای خارجی خود دریافت کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق، وحید امیری بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس پس از اینکه از جام جهانی به ایران برگشت، با پیشنهادهایی از سوی لیگ های خارجی مواجه و همین امر باعث شد تا شایعه جدایی او از پرسپولیس شنیده شود.

در همین راستا وکیل این بازیکن روز گذشته به محل باشگاه پرسپولیس رفته بود تا مذاکراتی را بر سر قرارداد این بازیکن با مدیران این باشگاه انجام دهد. وکیل امیری در جلسه روز گذشته از مسئولان باشگاه پرسپولیس  درخواست فرصتی 48 ساعته کرده تا موکلش تصمیم نهایی خود را مبنی بر جدایی یا ماندن در پرسپولیس اعلام کند.

وکیل وحید امیری به باشگاه پرسپولیس اعلام کرده که این بازیکن از تیم‌های قطری و ترکیه‌ای پیشنهادهای 600،700 هزار دلاری(حدود 5 میلیارد تومان) دریافت کرده و می‌خواهد روی این پیشنهادها کمی فکر کند. در این بین گفته می‌شود امیری حاضر است با نصف مبلغ پیشنهادهای خارجی خود یعنی با مبلغی بین 2 تا 2/5 میلیارد تومان به اضافه آپشن در پرسپولیس بماند و از این تیم جدا نشود.

در همین راستا هم باشگاه پرسپولیس که اوضاع مالی خیلی خوبی ندارد، بیش از مبلغ 2 یا 2/5 میلیارد نمی‌تواند به امیری بدهد و باید دید در نهایت این بازیکن چه تصمیمی برای آینده خود می‌گیرد.

طبق اعلام وکیل امیری به مسئولان باشگاه پرسپولیس، این بازیکن طی امروز و فردا تصمیم نهایی خود را برای ماندن یا جدایی از پرسپولیس اعلام می‌کند.

نظر شما