شناسهٔ خبر: 26763359 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

روابط عمومی فرودگاه امام اعلام کرد

بدرقه اولین کاروان زائران ایرانی حج تمتع در بامداد ۲۷ تیرماه

بدرقه زائران ایرانی خانه خدا با حضور نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان هواپیمایی و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بامداد روز ۲۷ تیر در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

‌‌به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)‌ اولین کاروان از زائران ایرانی برای انجام مناسک حج تمتع 97 طی مراسمی با بدرقه حجت‌الاسلام سید علی قاضی‌عسگر، نماینده ولی‌فقیه در امور حج و زیارت و سرپرست حجاج ایرانی، ‌وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رئیس سازمان حج و زیارت، ‌مدیرعامل‌ شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری و‌ مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، بامداد روز چهارشنبه 27 تیرماه از فرودگاه بین‎المللی امام خمینی(ره) به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

‌اولین پرواز زائران سرزمین وحی ساعت 7:10 بامداد توسط شرکت هواپیمایی سعودی انجام می‌‌شود.

25 هزار و 250 نفر از زائران ایرانی طی 95 پرواز از فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به عربستان پرواز می‌کنند که این عملیات تا 24 مرداد ادامه خواهد داشت.

‌16 هزار و 225 نفر از زائران توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران‌ و 9 هزار نفر توسط شرکت هواپیمایی سعودی به فرودگاه‌های جده و مدینه سفر خواهند کرد.

‌شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) تمهیدات و امکانات ویژه‌ای برای ارائه خدمات بهتر به زائران حج امسال در نظر گرفته است که جداسازی ترمینال و تردد جانبازان از پاویون VIP از جمله آن است.

انتهای پیام/ب

برچسب‌ها:

نظر شما