شناسهٔ خبر: 26763129 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدس آنلاین | لینک خبر

آخرین تحولات سوریه

آزادسازی مناطقی در حومه درعا و قنیطره/ سلاح و مهمات گروه‌های تروریستی کشف و ضبط شد

نیروهای ارتش سوریه در عملیات آزادسازی و پاکسازی استان درعا به موفقیت‌های چشمگیری دست یافته‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش قدس آنلاین، ساکنان شماری از مناطق حومه قنیطره در جنوب سوریه در حمایت از ارتش این کشور راهپیمایی کردند و پیروزی های پیاپی ارتش را در جنوب سوریه جشن گرفتند.

ساکنان منطقه لقسیبه در حومه جنوبی قنیطره نیز پرچم سوریه را بر فراز شهرداری آن به اهتزاز درآوردند. ساکنان روستاهای سویسه و عین الطینه نیز راهپیمایی کردند و خروج تروریست‌ها را از این دو روستا خواستار شدند.

مقادیری سلاح و مهمات نیز در دو روستا در حومه جنوبی حماه در سوریه کشف و ضبط شد. انواع سلاح‌های سبک و مهمات و همچنین مین و برخی تجهیزات نظامی دیگر در روستاهای تلف و خربه الجوبعه کشف و ضبط شده است. این دو روستا نیمه ماه مه گذشته از لوث وجود گروه‌های تروریستی پاکسازی شده اند.

ارتش سوریه منطقه تل الحاره را که از مهمترین نقاط در جبهه جنوبی سوریه است و نیز روستای مسحره و تل مسحره را در حومه قنیطره و چهار روستا را در حومه شمال غربی درعا آزاد کرد.

یک منبع نظامی گفت ارتش سوریه این چهار روستای واقع در حومه شمال غربی درعا را پس از نابودی آخرین بقایای گروه‌های تروریستی آزاد کرد.

این منبع گفت یگان‌هایی از ارتش سوریه با کمک کمیته های مردمی در حومه شمال غربی درعا عملیات نظامی انجام دادند و طی آن روستاهای کفر شمس، ام العوسج، طیحه و زمرین را پس از تار و مار کردن شمار زیادی از تروریست‎ها و منهدم کردن تسلیحات و تجهیزات نظامی آنها آزاد کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

نظر شما