شناسهٔ خبر: 26762990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

برنامه های آموزشی مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه تشریح شد

حوزه/ حجت الاسلام سجاد فراهانی، برنامه های انجام گرفته توسط معاونت آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام سجاد فراهانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، اظهار داشت: حدود 150 طلبه در مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه مشغول تحصیل می باشند. از این تعداد طلبه در حدود 130 نفر از آنها در سطح یک در حال تحصیل می باشند و مابقی طلبه سطح 2 هستند.

وی در ادامه به برخی از برنامه ها اشاره کرد و گفت: معاونت آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در سال جاری برنامه های بسیاری هم از نظر کمی و هم کیفی داشته که از میان آنها می توان به برگزاری کلاس ادبیات عرب، نشست های معرفتی، برگزاری کلاسهای ورزشی، انجام امور ادارای و.... اشاره کرد.

حجت الاسلام فراهانی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه های این معاونت، طبقه بندی دقیق و هوشمندانه اوراق امتحانی طلاب سطح یک و 2 این مدرسه علمیه می باشد.

این استاد حوزوی با اشاره به این که کارهای انجام گرفته در معاونت آموزش به جهت گستردگی قابل بیان در یک مصاحبه نمی باشد، عنوان کرد: این معاونت برای پیشبرد بهتر امور آموزشی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) قروه با اساتید هماهنگی های لازم را برای منظم تر شدن زمان برگزاری کلاسها انجام داده است که این امر بی شک باعث تسریع در مباحث تحصیلی طلاب خواهد شد.

حجت الاسلام فراهانی ادامه داد: برگزاری ساعت های مشخص شده برای مباحثه برای تمامی طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع) از دیگر برنامه های این معاونت می باشد.

وی به برگزاری حلقه های معرفتی در مدرسه علمیه امام صادق(ع) اشاره کرد و بیان داشت: این معاونت برای بهتر برگزار شدن طرح میثاق طلبگی طلاب جدید الورود اقدام به دعوت از سخنرانان مطرح کشوری همانند آیت الله غیاث الدین طه محمدی؛ امام جمعه و نماینده ولی فقیه در  همدان و همچنین حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان نموده است.

وی افزود: یکی دیگر از برنامه های این معاونت در طرح امسال میثاق طلبگی، گرفتن تست «نئو» از طلاب جدید الورود می باشد.

معاون آموزش مدرسه علمیه امام صادق(ع) شهرستان قروه در پایان سخنان خود گفت: در طرح «میثاق طلبگی» که در حال برگزاری است، این معاونت با سایر معاونت ها برای برگزاری هر چه بهتر این دوره هماهنگی های لازم را انجام داده است.

نظر شما