شناسهٔ خبر: 26762957 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نصر-قدیمی | لینک خبر

رکابزن شهرداری تبریز/

صفرزاده: می‌توانم جزو نفرات اصلی تیم ملی دوچرخه‌سواری باشم

نصر: رکابزن شهرداری تبریز گفت: خوشحال هستم که توانسته‌ایم رضایت مربی تیم ملی را کسب کنیم. فکر می‌کنم بتوانم جزو 4 نفر اصلی تیم ملی در این مسابقات نیز باشم.

صاحب‌خبر -

به گزارش نصر، سعید صفرزاده، رکابزن شهرداری تبریز که همراه با میرصمد پورسیدی در اردوی دوچرخه‌سواری تیم ملی کشورمان حضور دارد، با اشاره به شرایط این اردو اظهار داشت: حدود 3 ماه است که اردوی تیم ملی آغاز شده و در این مدت مسابقات انتخابی مختلفی پشت سر گذاشته‌ایم تا در نهایت از بین 15-16 نفر، 6 نفر برای حضور در این مرحله از اردو انتخاب شوند که 4 نفر از آنها در بخش جاده و استقامت مسابقات آسیایی جاکارتا شرکت می‌کنند.

وی افزود: مسابقاتی که از ابتدای فصل پشت سر گذاشته‌ایم در انتخابی تیم ملی مؤثر بوده و خوشحال هستم که توانسته‌ایم رضایت مربی تیم ملی را کسب کنیم. فکر می‌کنم بتوانم جزو 4 نفر اصلی تیم ملی در این مسابقات نیز باشم.

صفرزاده در ادامه خاطرنشان کرد: مسابقه قهرمانی کشور آخرین رقابتی بود که در آن حضور داشتیم و من در بخش استقامت جاده و صمد پورسیدی در تایم تریل انفرادی به مقام قهرمانی دست پیدا کردیم. پیش از این نیز در مسابقات بین‌المللی ترکیه شرکت کردیم که مقام سلطان کوهستان را کسب کردم.

وی افزود: خوشبختانه نتایج ما خیلی خوب است اما ما در تبریز 2 تیم خوب داشتیم که پتروشیمی پس آن همه مقام و درخشش در نهایت منحل شد و امروز هم شهرداری تبریز مانده است که باید مسئولان به این باشگاه کمک کنند.
رکابزن شهرداری تبریز در مورد برگزاری اردوهای تیم ملی در استان‌های مختلف گفت: اردوی نخست ما در زنجان برگزار شد که در روز سوم این اردو راهی مسابقات ترکیه شدم و نتوانستم به صورت کامل در این اردو حضور داشته باشم اما این اردو در شرایط مناسبی برگزار شد.

صفرزاده ادامه داد: مرحله بعدی اردو به خاطر مشابهت جوی رشت با جاکارتا در این شهر برگزار شد. در این اردوی 13 روزه نیز شرایط خوب بود. امروز هم تبریز میزبان سومین مرحله اردوی تیم ملی است که از نظر کیفی در وضعیت خوبی قرار داریم و اگر 4 مرحله اردو برگزار کنیم، تبریز یکی از بهترین مراحل این اردوها است.

انتهای پیام/

نظر شما