شناسهٔ خبر: 26762124 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

تاج:‌ حق تیم داوری ایران قضاوت در فینال جام جهانی بود

رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حق تیم داوری ایران قضاوت در فینال جام جهانی بود اظهار داشت :حضور داوران ایرانی در بزرگترین رویداد جهان و کسب عنوان بهترین داور این دوره از رقابتها افتخار بزرگی است .

صاحب‌خبر -
مهدی تاج که با تیم داوری ایران به کشور بازگشت، در گفت وگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مراسم استقبال از این تیم درباره قضاوت داوران ایرانی در دیدار رده‌بندی جام جهانی 2018 روسیه ضمن ابراز خوشحالی از حضور تیم داوری ایران در جام جهانی روسیه از آن به عنوان افتخاری بزرگ برای کشور نام برد .
او در ادامه بااشاره به حضور قدرتمند تیم ملی ایران در این دوره از رقابتها تاکید کرد :تیم داوری ما در این مسابقات با شایستگی از نام ایران دفاع کرد .
رییس فدراسیون فوتبال با بیان اینکه حق تیم داوری ما قضاوت در فینال جام جهانی بود توضیح داد : قضاوت داوران ایران در دیدار رده بندی تصمیمی بود که توسط کمیته داوران فیفا گرفته شد.
او همچنین به نظر مثبت اینفانتینو (رئیس فیفا) در خصوص قضاوت داوران کشورمان اشاره و بیان کرد که داوران ما می توانستند بازی فینال را قضاوت کنند.
مهدی تاج در بخش دیگری از سخنانش به دیداری که با همتای قطری اش در حاشیه برگزاری رقابتها داشته اشاره کردودر خصوص نتایج این نشست اظهارداشت مقرر شد با تشکیل تیمی متشکل از 5نفراز اعضای فدراسیون فوتبال قطر و 3 نفر از فدراسیون فوتبال کشورمان به ریاست دبیران کل فدراسیون فوتبال برای پیگیری مصوبات و آیین نامه های اجرایی، توسعه فوتبال در هردو کشور به اجرا در بیاید .

نظر شما