شناسهٔ خبر: 26762064 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ویژه برنامه‌های غدیر از فردا آغاز می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز برنامه‌های ویژه عید سعید غدیرخم از فردا ۲۷ تیرماه جاری در یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی شب گذشته در نشست بنیاد غدیر استان یزد با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: بنیاد بین‌المللی غدیر هر سال سیاست‌ها و برنامه‌هایی را برای استان‌ها تعیین می‌کند که این برنامه‌ها پس از ارسال به یزد، به دستگاه‌ها ارسال شده تا مورد مطالعه و اظهارنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این سیاست‌ها برنامه‌های کلی و محتوای بنیاد بین‌المللی غدیر وجود دارد که برای امسال در چهار بخش احصاء و به ارائه توضیحاتی پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: بحث گرامیداشت‌ها و جشن‌ها در طول سال، فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی تبلیغی، فرهنگ سازی و کار‌های زیربنایی همچنین برنامه‌های محتوایی از جمله مطالبی است که در سیاست‌ها عنوان شده است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد عنوان کرد: همه برنامه‌ها مانند برگزاری دوره‌های مختلف همچنین تربیت معلم، مدیر، مربی و ... در ارتباط با غدیر در استان یزد انجام می‌گیرد و از تاریخ ۲۷ تیرماه امسال هم این برنامه‌ها در سطح استان یزد آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه غدیر مسئله وحدت برای مسلمین است، خاطرنشان کرد: جهان بشریت اگر سیره معصومین و جایگاه غدیر را به خوبی درک کنند و سیره و سنت حکومتی حضرت علی (ع) و اسلام برای غیرمسلمان تبیین شود، به طور قطع استقبال و اقبال مردم از اسلام و تشیع و مدیریت اسلامی بسیار افزایش می‌یابد.

حسینی کوهستانی اظهار داشت: با توجه به زندگی و شرایط اقتصادی کشور می‌توان با الگو قرار دادن سیره و سنت حضرت علی (ع) بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای برای روستا‌های استان که برنامه‌هایی ندارند در نظر گرفتیم که یک گروه سه نفره با حضور یک روحانی، مداح و یک مجری بتوانیم جشن‌هایی را برایشان برگزار کنیم تا آن‌ها نیز بتوانند از این دهه بهترین بهره را ببرند.

انتهای پیام/ف

آغاز ویژه برنامه‌های غدیر از فردا

برچسب‌ها:

نظر شما