شناسهٔ خبر: 26760433 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه جام‌جم | لینک خبر

قتل زن ایرانی توسط 3 مرد افغان در چیتگر

همزمان با کشف جسد زن جوان در پارک جنگلی چیتگر دو مرد افغان به عنوان متهم در این جنایت بازداشت شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش جامجم، روز یکشنبه مردی با حضور در پلیس آگاهی تهران با طرح شکایتی از ناپدید شدن همسرش خبر داد و به افسر تحقیق گفت: صبح همسر 39 سالهام با سوار شدن به خودروی پرایدش خانه را ترک کرد و بعد از آن ناپدید شد.

تحقیقات ادامه داشت تا اینکه عصر همان روز ماموران کلانتری 181 عوارضی هنگام گشتزنی در اتوبان تهران - کرج مشاهده کردند که خودروی پرایدی در حاشیه جاده توقف کرده و یک تبعه افغان پشت فرمان خودرو نشسته است. ماموران به گمان اینکه او در حال سرقت خودرو است او را زیر نظر گرفتند. آنها با استعلام پلاک خودرو دریافتند مالک خودرو یک زن است و نام او به عنوان فرد گمشده در پلیس آگاهی ثبت شده و دستور توقیف این خودرو از سوی مرجع قضایی صادر شده است. راننده بازداشت و درکلانتری مورد بازجویی قرار گرفت و اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرد و مدعی بود که خودرو را یکی از دوستانش برای چند ساعتی به او امانت داده و نمیدانسته که خودرو متعلق به فرد دیگری است. سرانجام وی اعتراف کرد که مالک خودرو را میشناسد و او را آخرین بار همراه دو نفر از دوستانش دیده است.

مرد افغان به افسر تحقیق گفت: پیش از ظهر یکشنبه دو نفر از هموطنانم همراه زنی که راننده خودرو بود سراغم آمدند. مرا سوار کردند و به سمت پارک جنگلی چیتگر رفتیم. با نزدیک شدن به آنجا دوستانم همراه آن زن پیاده شدند و به سمت ورودی پارک جنگلی رفتند. من هم کنار خودرو در حاشیه پارک جنگلی ماندم.

وی افزود: چند ساعتی که گذشت آنها در حالی که نگران و دستپاچه بودند به سمتم آمدند و خواستند تا آنها را از پارک جنگلی دور کنم. بعد از چند دقیقه هم پیاده شدند واز من خواستند چند روزی خودروی پراید در اختیارم باشد . با توجه به گفتههای این مرد افغان، ماموران جستوجو در پارک را آغاز کرده و پس از سه ساعت، شامگاه یکشنبه در یکی از بخشهای انتهایی پارک جنگلی موفق شدندجسد زن جوان را پیدا کنند؛ درحالیکه پول و طلاهای مقتول سرقت نشده بود. همزمان با کشف جسد، یکی از ماموران کلانتری 181 عوارضی با بازپرس مرادی، کشیک قتل دادسرای جنایی تهران تماس گرفت و ماجرا را به او خبر داد. او همراه تیم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در محل کشف جسد حاضر شد. بررسیهای تیم تحقیق نشان میداد که ساعتها از مرگ او میگذرد و شالی نیز به دور گردن مقتول گره خورده است.

با تشکیل پرونده قضایی در شعبه دوم بازپرسی دادسرای جنایی تهران، ماموران در جستوجوی دو تبعه دیگر افغان بودند که پیش از ظهر دیروز یکی از آنها در مخفیگاهش شناسایی و بازداشت شد. او در بازجویی اولیه مدعی بود که همدست فراریاش دست به جنایت زده و وی در این جنایت نقشی ندارد. باتوجه به اظهارات ضد و نقیض متهم، تحقیقات از او و همدستش در حالی ادامه دارد که پلیس در جستوجوی دیگر متهم فراری است تا راز جنایت در پارک جنگلی چیتگر فاش شود.

نظر شما