شناسهٔ خبر: 26760269 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مهسا جاور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای کسب خوشرنگ‌ترین مدال به جاکارتا خواهم رفت/ نفرات با تجربه‌ای در تیم روئینگ بانوان حضور دارند

بانوی قایقران تیم ملی ایران گفت: از لحاظ روحی و جسمی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برم و این آمادگی را دارم که در جاکارتا بهترین نمایش را ارائه دهم.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مهسا جاور بانوی قایقران ایران درخصوص وضعیت تیم روئینگ کشورمان برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا صحبت کرد.

جاور در گفتگو با خبرنگار برنا با اشاره به تمرینات تیم ملی روئینگ برای حضور در جاکارتا اظهار داشت: در این مدت گذشته اردوهای ما به صورت منظم برگزار شده و شاید به جز یک ماه که استراحت داشتیم حدود یکسال است که اردوی تیم ملی روئینگ بانوان در حال پیگیری است. در حال حاضر چند روز است که در میانه برای تمرینات به سر می‌بریم و بعد از اتمام این اردو برای تمرینات پایانی به چین سفر خواهیم کرد که یک اردوی 21 روزه نیز در آنجا خواهیم داشت. بلافاصله بعد از اتمام اردوی چین برای حضور در بازی‌های آسیایی راهی جاکارتا خواهیم شد.

وی در ادامه درخصوص وضعیت آمادگی‌اش برای حضور در این مسابقات افزود: همچون گذشته به شکل جدی تمرینات را دنبال کردم و خداروشکر از لحاظ روحی و جسمی در وضعیت بسیار خوبی به سر می برم و این آمادگی را دارم که در جاکارتا بهترین نمایش را ارائه دهم. تمام تلاش خودم را خواهم کرد که خوشرنگ‌ترین مدال را کسب کنم. نفرات با تجربه‌ای در تیم روئینگ بانوان حضور دارند و این توانایی را داریم که پرچم ایران را به اهتزاز درآوریم.

بانوی قایقران کشورمان در پایان گفت: البته باید این را در نظر داشته باشیم که حریفان ما در جاکارتا بسیار قدرتمند هستند و هرچه قدر که ما در حال تمرین هستیم آنها نیز تمرینات خود را انجام می‌دهند که حضور قدرتمندی داشته باشند.

نظر شما