شناسهٔ خبر: 26760105 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

الوطن:

عربده کشی صهیونیست ها تغییری در معادلات میدانی سوریه نمی دهد

تهران - ایرنا - روزنامه الوطن عمان نوشت: عربده کشی های رژیم صهیونیستی، تغییری در معادلات میدانی سوریه ایجاد نمی کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بامداد سه شنبه ایرنا، روزنامه الوطن چاپ مسقط افزود: این عربده کشی ها بیش از آنکه توان تغییری در معادلات میدانی داشته باشد نشانه کینه، نا امیدی، تروریسم و دشمنی آشکار با ملت سوریه است.
حمله رژیم صهیونیستی به پایگاهی در اطراف فرودگاه النیرب در استان حلب، اقدامی برای تقویت موضع رئیس جمهوری آمریکا در مذاکره با رئیس جمهوری روسیه و تلاشی برای افزایش روحیه تروریست ها بود.
اما رئیس جمهوری روسیه می داند که میدان امروز سوریه مانند گذشته نیست و یقین سوری ها از پیروزی کامل و عزم و اراده و پایداری ملت، ارتش و رهبران سوریه برای ادامه این نبرد و میزان فداکاری هایی که تاکنون کرده اند اجازه کوتاه آمدن از استقلال و پیروزی های کسب شده را نمی دهد.
از سوی دیگر زبان میدان و پیروزی های میدانی ارتش سوریه پشتوانه ای برای پوتین در مذاکره با ترامپ بود.
ترامپ و هم پیمان راهبردی او در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی نیز به خوبی می دانند که آهنگ پیروزی های ارتش سوریه در جبهه های مختلف نشانه شکست گروه های تروریستی در داخل این کشور و فروپاشی توطئه های تروریستی است که هدف آن ها ویران کردن سوریه بود.
این تحولات چشمگیر میدانی تاثیرات بزرگی بر دشمنانی دارد که نقشه های تخریب سوریه را طراحی کردند.
تحولات اخیر نشان می دهد که رژیم صهیونیستی طرف اصلی توطئه علیه سوریه به خاطر درهم شکستن این توطئه دچار ترس و نگرانی شده است و این وحشت زمانی بیشتر خواهد شد که ارتش سوریه وارد نبرد قنیطره شود و این منطقه را به آغوش وطن بازگرداند.
رژیم صهیونیستی با حمله به پایگاه ارتش سوریه در استان حلب پیش از نشست ترامپ و پوتین قصد داشت نظرها را به سوی خود جلب و اعلام کند در میدان سوریه حضور دارد و خواسته های آن باید مورد توجه قرارگیرد ولی در دستیابی به این هدف ناکام ماند و این عربده کشی تاثیری در معادلات میدانی نخواهد داشت.
رژیم صهیونیستی یکشنبه شب با چند موشک یک پایگاه نظامی در اطراف فرودگاه النیرب در استان حلب را هدف قرار داد.
شبک**6116**3404

نظر شما