شناسهٔ خبر: 26759843 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رونالدو در گفتگو با اسکای: به مندس گفتم رئال مادرید را فقط برای پیوستن به یوونتوس ترک می‌کنم؛ لیگ قهرمانان وسواس ما نخواهد بود

میلاد گودرزی

کریستیانو رونالدو درباره پیوستن به یوونتوس این بار پاسخگوی اسکای اسپورت ایتالیا شد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- کریستیانو رونالدو در آخرین ساعات حضورش در تورین، در گفتگو با اسکای اسپورت درباره پیوستنش به یوونتوس گفت:

آن گلی که به یوونتوس زدم، لحظه ای فوق العاده برای من بود. نمی‌دانستم سرنوشت من را به تیمی می آورد که آن گل را مقابلش به ثمر رساندم. امّا باز هم می گویم از آمدن به یکی از بهترین تیم های دنیا، بسیار بسیار خوشحالم. اگر آن گل هم زده نمی شد، من اکنون اینجا بودم، آن گل تاریخ را عوض نکرد. یوونتوس باشگاه بزرگی است، این لحظات برای زندگی من منحصر به فرد است. 

لیگ قهرمانان اروپا؟

لیگ قهرمانان وسواس ما نخواهد بود، فتح یک تورنومنت نیاز به فاکتورهای مختلفی دارد. همانطور که آنیلی گفت، لیگ قهرمانان یک رویاست، من تلاش می کنم که به یوونتوس کمک کنم و تلاش کنیم این جام را هم فتح کنیم.

صحبت با زیدان؟

من نه با زیدان و نه با هیچکس دیگری در مورد آمدن به یوونتوس صحبت نکردم. نیازی به توصیه کسی نبود، همه از بزرگی یوونتوس مطلع بودیم، قدردان یوونتوس خواهم بود، بابت این لحظات خوبی که برایم رقم زده و باز هم می گویم تمام تلاشم را می کنم در زمین پاسخ آن ها را بدهم. 

رونالدو در نهایت گفت:

با ایجنتم صحبت کردم، شرایط را به من گفت و دیدم که اوضاع خوب پیش می رود. به او گفته بودم که اگر رئال مادرید را ترک کنم، فقط برای یوونتوس بازی می کنم و  خوشحالم که او این اتفاق را برایم ممکن کرد. 

نظر شما