شناسهٔ خبر: 26759019 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

رسمی؛ باشگاه 110 ساله باری به دلیل ورشکستگی به سری دی ایتالیا سقوط کرد

محمد رضایی

بلایی که به جان پارما افتاد، باشگاه تاریخی باری را هم زمین گیر کرد.

صاحب‌خبر -

طرفداری- باری که فصل گذشته با هدایت فابیو گروسو تا مرحله پلی آف صعود به سری آ هم پیش رفت، ورشکسته شد و طبق قوانین فوتبال ایتالیا به پایین تر سطح حرفه ای یعنی سری دی سقوط کرد. این اتفاق سه سال پیش برای پارما نیز تکرار شده بود.

با تایید فدراسیون فوتبال ایتالیا، باشگاه 110 ساله باری اعلام ورشکستگی کرده است و کارش را از سری دی آغاز خواهد کرد. این باشگاه دیروز تا ساعت 18 به وقت محلی فرصت داشت تا حساب هایش را متعادل و بدهکاران را راضی کند. حتی گفته شد چند سرمایه دار مشهور از جمله مالک لیدز یونایتد، آندره آ رادریتزانی برای خرید سهام این باشگاه اقدام کردند اما حکم سقوط این باشگاه زودتر تایید شده بود. اکنون شهرداری باری و برخی از سرمایه داران این شهر قصد دارند این باشگاه تاریخی را در دست بگیرند تا از سری دی دوباره به دسته های بالاتر برسد. سن نیکولا، ورزشگاه تاریخی این شهر میزبان بازی های مهمی در سال های اخیر بوده است اما حالا تیم شهر باری باید سال ها از سطح اول فوتبال ایتالیا دور بماند.

لازم به ذکر است دو باشگاه آولینو و چزنا نیز در خطر ورشکستگی و سقوط به سری دی هستند. سه فصل پیش پارما به همین دلیل از سری آ به سری دی سقوط کرد اما بلافاصله به سطح اول فوتبال ایتالیا برگشت.

نظر شما