شناسهٔ خبر: 26758381 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد:

آغاز برنامه‌های ویژه غدیر از ۲۷ تیر در یزد/برگزاری جشن در روستاها

یزد ـ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد از آغاز برنامه های ویژه عید سعید غدیرخم از ۲۷ تیرماه جاری در یزد خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی امشب در نشست بنیاد غدیر استان یزد با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر هر سال سیاست‌ها و برنامه‌هایی را برای استان‌ها تعیین می کند که این برنامه ها پس از ارسال به یزد، به دستگاه ها ارسال شده تا مورد مطالعه و اظهارنظر قرار گیرد.

وی بیان کرد: در این سیاست‌ها برنامه‌های کلی و محتوای بنیاد بین‌المللی غدیر وجود دارد که برای امسال در چهار بخش احصاء و به ارائه توضیحاتی پرداختند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد عنوان کرد: بحث گرامیداشت‌ها و جشن‌ها در طول سال، فعالیت‌ها در حوزه فرهنگی تبلیغی، فرهنگ سازی و کارهای زیربنایی همچنین برنامه‌های محتوایی از جمله مطالبی است که در سیاست‌ها عنوان شده است.

دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر یزد عنوان کرد: همه برنامه‌ها مانند برگزاری دوره‌های مختلف همچنین تربیت معلم، مدیر، مربی و ... در ارتباط با غدیر در استان یزد انجام می‌گیرد و از تاریخ ۲۷ تیرماه امسال هم این برنامه‌ها در سطح استان یزد آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه غدیر مسئله وحدت برای مسلمین است، خاطرنشان کرد: جهان بشریت اگر سیره معصومین و جایگاه غدیر را به خوبی درک کنند و سیره و سنت حکومتی حضرت علی (ع) و اسلام برای غیرمسلمان تبیین شود، به طور قطع استقبال و اقبال مردم از اسلام و تشیع و مدیریت اسلامی بسیار افزایش می‌یابد.

حسینی کوهستانی اظهار داشت: با توجه به زندگی و شرایط اقتصادی کشور می‌توان با الگو قرار دادن سیره و سنت حضرت علی (ع) بسیاری از مسائل و مشکلات را رفع کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد یادآور شد: در دهه امامت و ولایت برنامه‌های ویژه‌ای برای روستاهای استان که برنامه‌هایی ندارند در نظر گرفتیم که یک گروه سه نفره با حضور یک روحانی، مداح و یک مجری بتوانیم جشن‌هایی را برایشان برگزار کنیم تا آنها نیز بتوانند از این دهه بهترین بهره را ببرند.

نظر شما