شناسهٔ خبر: 26758322 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

کاپیتان تیم‌ملی تنیس روی میز در گفت‌وگو با فارس:

اردوها و مسابقات برای بازی‌های آسیایی کافی بوده/ در مجارستان به بهترین شرایط خود می‌رسیم

کاپیتان تیم‌ملی تنیس روی میز گفت‌: اردوها و مسابقات برای بازی‌های آسیایی کافی بوده و همه ملی پوشان در شرایط خوبی هستند.

صاحب‌خبر -

افشین نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم ملی تنیس روی میز اظهار داشت: خوشبختانه همه بچه‌ها آماده هستند و اردوی باکو را پشت سر گذاشتند. من نتوانستم به اردوی باکو بروم، اما سایر بچه‌ها حضور داشتند.

وی در مورد غیبتش در باکو عنوان کرد: با توجه به اینکه امسال مسابقات و اردوی زیادی را پشت سرگذاشتیم، طی هماهنگی با کادرفنی و به دلیل کارهای شخصی و رسیدگی به خانواده  اجازه گرفتم که در باکو حضور نداشته باشم، اما تمرینات خود را با تیم ملی جوانان انجام دادم. آنها هم انگیزه بالایی داشتند و خوب تمرین می‌کنند.

کاپیتان تیم ملی تنیس روی میز ادامه داد: از سوی دیگر دو مسابقه و اردوی دیگر را پیش رو داریم که مهمتر هستند. تور ایرانی در اراک و اردوی مشترک با مجارستان در این کشور طی روزهای آینده برگزار خواهد شد و فکر می‌کنم مجارستان مهمتر باشد. آنها در دسته یک جهان حضور دارند و تیم اصلی‌شان در اردو خواهد بود که کمک زیادی به ما در آستانه بازی‌های آسیایی خواهد کرد.

نوروزی در مورد اینکه آیا به آمادگی صد درصد رسیده‌اند یا خیر، گفت: رفته رفته این اتفاق می‌افتد و می‌توانیم در مجارستان به بهترین شرایط خود برسیم.

وی در پاسخ به این سوال که اردوها و مسابقات برای جاکارتا کافی بوده یا خیر، گفت: برای من که کافی بوده است. برادران عالمیان هم دو مسابقه و اردوی بیشتر شرکت کردند و امین احمدیان هم در چین تمرین می‌کند و همه شرایط خوبی را پشت سرگذاشتند.

انتهای پیام/

نظر شما