شناسهٔ خبر: 26757979 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته

«مریم رجوی» به دام کلاه‌سفیدها افتاد، افشاگری عضو حزب مشارکت در مورد ارتباط سری امیرانتظام با آمریکا، جنجالی‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت نمایندگان در مستند «خیلی محرمانه»، موافقت با پرداخت ۳ میلیون یورو ارز دولتی به پدر داماد روحانی و تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور پربیننده‌ترین اخبار دیروز خبرگزاری فارس بود.

صاحب‌خبر -

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس دیروز (سه شنبه 25 تیرماه ) را در اینجا مشاهده می‌کنید:

«مریم رجوی» به دام کلاه‌سفیدها افتاد

گاهی پیش می‌آید برای شکار و ضربه به یک دشمن روزها منتظر می‌مانم و از دور به رصد و شناسایی سوژه می‌پردازم و پس از آن در فرصتی مناسب،‌ ضربه نهایی را به دشمن می‌زنم.

فیلم/ افشاگری عضو حزب مشارکت در مورد ارتباط سری امیرانتظام با آمریکا

همزمان با درگذشت عباس امیرانتظام، برخی جریانات سیاسی داخلی و خارجی تلاش کردند با کتمان واقعیت و تهییج احساسات مخاطبان‌شان، ماجرای جاسوسی امیرانتظام را وارونه جلوه دهند‌.

فیلم/ جنجالی‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت نمایندگان در مستند «خیلی محرمانه»

مستند جنجالی «خیلی محرمانه» با موضوع جنجالی‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت نمایندگان به تهیه کنندگی حمید یادروج و کارگردانی محمد نگینی‌پور آماده نمایش شد. این مستند ساعت 10 فردا با حضور سخنگوی شورای نگهبان در خبرگزاری فارس رونمایی می‌شود.

موافقت با پرداخت ۳ میلیون یورو ارز دولتی به پدر داماد روحانی

یکی از بستگان رئیس‌جمهور گفت: برای دریافت مبلغ ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار یورو به نرخ دولتی، پول واریز کردم که تاکنون مبلغ ۲ میلیون یورو آن را داده‌اند.

تصاویر صفحه نخست روزنامه های امروز کشور 

رهبر انقلاب: با متخلفان در هر سطحی برخورد کنید؛ پرداخت ارز مسافرتی را متوقف کنید؛ مردان کاراته ایران قهرمان آسیا؛ صنعت خودرو منابع کشور را هدر می‌دهد و جام روی کاکل خروس‌ها؛ از جمله عناوین صفحه اول روزنامه‌های امروز کشورند.

برای مشاهده متن کامل اخبار ، روی عناوین آن‌ها کلیک کنید.

انتهای پیام/ ب

نظر شما