شناسهٔ خبر: 26757611 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

فرهنگ غربی رئیس جمهور زن کرواسی که ما از آن بیزاریم...!!

یونس اکسترا

صاحب‌خبر -

هواپیمای ریاست جمهوری و تعداد 35 ماشین مرسدس مخصوص وزرا را فروخت !! و درآمد حاصله را به خزانه دولت واریز کرد!
فروش و خصوصی سازی موسسات استراتژیک دولتی را ممنوع کرد.
حقوق و دستمزد خود را به ۳۰ درصد کاهش داد تا با در آمد عمومی برابری کند!
پاداش ها و سرویس های ویژه ی دیپلماتیک را لغو کرد !!
برای کاهش هزینه ها، سفارتخانه ها، کنسولگری ها و نمایندگی های غیر ضروری کشور در خارج از کشور را بست! برای سفرهای دیپلماتیک بین المللی خود با خرید بلیط از پروازهای عموی استفاده کرد!
او به مردمش گفت: اگر از بانک جهانی وام نگیریم از گرسنگی نمی میریم و وام نگرفت! او گفت: "ما تنها به پروژه های سودآوری که درآمد خزانه دولتی را افزایش دهد می کنند، فکر می کنیم."
مالیات افراد کم درآمد را لغو کرد!
با فساد اداری در تمام سازمانهای دولتی مبارزه کرد. کشور خود را که به تازه گی از جنگهای داخلی بیرون آمده بود به یکی از کشورهای پایدار و موفق از نظر اقتصادی تبدیل کرد !!
برای تشویق تیم ملی فوتبال کشورش با هزینه ی شخصی و خرید بلیط عادی و نه فرست کلاس،و رزرو هتل به روسیه سفر کرد!
به محض رسیدن به سوچی به استادیوم رفت اما در ابتدا در جایگاه ویژه ننشست! با در دست داشتن بلیط مسابقه در بین طرفداران کروواسی روی صندلی معمولی نشست.
بعد با آمدن مدودف و دعوت او به جایگاه ویژه رفت ! در طول مسابقه تیم ملی کشورش را تشویق کرد و در پایان مسابقه و پیروزی بر روسیه ی میزبان در نیمه نهایی به رختکن تیم کروواسی رفت و در شادی آنان شرکت کرد، موفقیت و پیروزی که ممکن است سالها دیگر اتفاق نیافتد.
آنچه نوشتم در مورد کالیندا سی. رئیس جمهوری کشور کروواسی بود. رفتار ، منش و شخصیت او را با جوجه آقازاده های خودمان مقایسه کنیم! امان از غربی های وحشی! واسه همینه که فرهنگ غربی اینقدر بد است و ۴۰ سال است از آن بیزاریم!
راستی بازیکنان تیمش را یک به یک بغل کرد و پایه های اخلاقی و مسلمانی ایرانیان رو به لرزه در آورد این رئیس جمهور غربی!!!

نظر شما