شناسهٔ خبر: 26757155 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

افتحار می‌کنم سرمربی مودریچ بودم

برانکو: نیم فصل اول ما بحرانی است

هرچند تعدادی از بازیکنان تیمم رفتند اما من نگران ادامه حضور بیرانوند نبودم هر چند او نیز می توانست پرسپولیس را ترک کند. بهرحال ما باید تیم را آماده بازی ها کنیم و جای بازیکنان خالی را پر کنیم. من به همین تیم اعتقاد کامل دارم.

صاحب‌خبر -

بعد از تساوی 2-2 پرسپولیس مقابل گل گهر سرمربی پرسپولیس به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.به گزارش "ورزش سه"، برانکو ایوانکوویچ در این گفت و گو درباره  بیرانوند ، لغو بازی سوپرجام و موفقیت کرواسی در جام جهانی صحبت کرد:

بعد از سه هفته نمی توان از تیم انتظار داشت
از بازی تیمم راضی هستم. بازی تدارکاتی خوبی داشتیم و مقابل تیم خوب و جدی گل گهر سیرجان به میدان رفتیم. همیشه مسابقه بهترین تمرین است. اگر بازی را می بردیم بهتر بود اما هم از تمرین و هم بازی تیمم راضی هستم. به هرحال از طریق این بازی ها بهتر می توان اشکالات تیم را پیدا کرد و راه اصلاح آنها را پیدا کرد. طبیعی است که پس از سه هفته نمی توان انتظار داشت تیم بدون ایراد به میدان برود و بازیکنان کاملا آماده باشند. برنامه ریزی ما طوری است که به بالاترین سطح آمادگی برای بازی های مان برسیم.

بیرانوند می توانست برود اما ماند

هرچند تعدادی از بازیکنان تیمم رفتند اما من نگران ادامه حضور بیرانوند نبودم هر چند او نیز می توانست پرسپولیس را ترک کند. بهرحال ما باید تیم را آماده بازی ها کنیم و جای بازیکنان خالی را پر کنیم. من به همین تیم اعتقاد کامل دارم.

دیدار دوستانه با گل‌گهر
گل گهر تیمی خوب و جدی و مسئولیت پذیر است و به همین خاطر آنها را برای بازی تدارکاتی انتخاب کردیم. آنها هم در دوره آماده سازی قرار دارند و اتفاقا تیم با برنامه ای محسوب می شوند و تلاش می کنند تا امسال بهتر از سال گذشته در لیگ دسته اول به میدان بروند

نیم فصل بحرانی داریم اما از تیمی نمی ترسیم
ما با بعضی از بازیکنان توافق کردیم که بعد از نیم فصل برای ما به میدان بروند بنابراین تا آن زمان باید با همین کادر به بازی بپردازیم. 4 بازیکن استاندارد و ثابت تیم از ما جدا شدند خوشبختانه بیرانوند خواهد ماند. البته باید بگویم از بازیکنانی که گرفتیم راضی هستیم. با این وجود تصور می کنم نیم فصل سختی خواهیم داشت هرچند از هیچ تیمی نمی ترسیم.

از همه تمرینات راضی هستم

همه چیز رو به بهبود است. از ابتدا کارمان را خیلی خوب شروع کردیم. از حضور در کرواسی راضی هستیم و اینجا نیز مطابق با برنامه هایمان پیش می رویم. ما یک بازی دیگر پنجشنبه خواهیم داشت و خودمان را برای آغاز فصل آماده می کنیم.

بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم

سرمربی پرسپولیسی ها درباره اختلاف سطح بازیکنان اصلی و نیمکت نشین گفت: این گونه نیست چرا که ما بازیکنان خوبی در جمع نیمکت نشینان ما حضور دارند. بازیکنانی مانند اسدی، طاهرخانی، مصلح، علوان، همتی، حسین پور و ... که می بینید چقدر پیشرفت کرده اند. طبیعتا برای هماهنگی بیشتر آنها زمان لازم است. به طور کل می توانم بگویم از نظر تعداد بازیکن خیالمان راحت است و مطمئنا کم نداریم.

لغو بازی سوپرجام
لغو شدن بازی سوپرجام برنامه ما را هم عوض کرد. برگزار نشدن این بازی کمی عجیب است اما کاری هم از دست ما برنمی آید و همه چیز آن دست فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ است.

نایب قهرمانی کرواسی بهترین اتفاق برای فوتبال دنیاست

طبیعی است که از شکست کرواسی متاسف شدم اما به این تیم افتخار می کنم چرا که قهرمان اصلی جهان کرواسی است. دو گل ابتدایی فرانسوی ها سالم نبود اما بهرحال باید به فرانسوی ها تبریک گفت و آن تیمی که بیشتر گل می زند برنده است. ما به کرواسی افتخار می کنیم کرواسی کشوری کوچک اما با قلبی بزرگ است که توانست خود را به فینال جام جهانی برساند و می تواند نتایجی اینقدر عالی کسب کند. مهم این که هدف و انگیزه داشته باشید. برای مودریچ بسیار خوشحالم که توانست عنوان بهترین بازیکن جهان را به نام خود بزند.

این موفقیت کرواسی بهترین اتفاقی بود که می توانست نصیب فوتبال دنیا شود.سرمربی کروات پرسپولیس درباره این که دالیچ برای او آرزوی موفقیت کرد و همچنین لوکا مودریچ، کاپیتان تیم ملی کرواسی گفته به شاگردی برانکو افتخار می‌کند، تصریح کرد: من از این دو تشکر می‌کنم. من هم به این افتخار می‌کنم که بازیکنی چون مودریچ داشتم. او از آن موقع استعداد بالای خود را نشان می‌داد. دالیچ نیز از مکتب مدرسه فوتبال شهر من یعنی شهر واراژدین به این سطح رسید.برانکو درباره تفاوت عملکرد مودریچ و رونالدو در جام جهانی و تاثیر آموزه‌هایش به هافبک تیم ملی کرواسی گفت: من مودریچ را ساختم و او شاگرد من بود.

نظر شما