شناسهٔ خبر: 26757081 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

دریا یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب در حوزه ورزش است

بخشدار ویژه خارگ با تاکید بر توسعه زیرساخت‌های ورزشی، گفت: ورزش‌های آبی و ساحلی در جزیره خارگ راه اندازی شود.

صاحب‌خبر -

دریا یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب در حوزه ورزش استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، محمود رضایی ظهر دوشنبه در نشست کارگروه شورای ورزش جزیره خارگ اظهار کرد: ورزش در جزیره خارگ دارای پیشینه بسیار قدیمی است و وجود چندین ورزشی بومی و محلی در جزیره خارگ نشان از قدمت دیرین این جزیره در حوزه ورزش دارد.

وی خاطرنشان کرد: هم اکنون فضای ورزشی جزیره از بالاترین استاندارد بین الملی حتی برخوردار است، ولی ساماندهی لازم برای بهره بری از این فضا صورت نگرفته است.

رضایی افزود: هم اکنون ورزشکاران مطرحی در جزیره وجود دارند که بعنوان بهترین‌های ورزش خود در کشور هستند که حضور ملی پوشان هندبال ساحلی، کاراته و ... را می توان بعنوان مثال روشن ورزش قهرمانی در جزیره خارگ نام برد.

استخر خارگ افتتاح می‌شود

بخشدار ویژه خارگ تصریح کرد: استخر جزیره خارگ با همکاری‌های صورت گرفته توسط اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر به زودی اجرایی خواهد شد.

وی افزود: هدف‌گذاری کوتاه مدت و بلند مدت نیاز امروز ورزش در جزیره خارگ است، اداره ورزش و جوانان به کمک هیئت‌های ورزشی در جزیره خارگ باید هر چه سریع‌تر به تدوین یک برنامه کوتاه مدت و بلند مدت ورزشی در جزیره خارگ اقدام کنند.

رضایی خاطرنشان کرد: دریا یکی از ظرفیت‌های بسیار مناسب در حوزه ورزش است که باید با همت دستگاه‌های مرتبط اجرایی ورزش‌های آبی و ساحلی در جزیره خارگ راه اندازی شود.

تقدیر از ورزشکاران مقام‌آور

وی گفت: فوتبال، والبیبال و هندبال ساحلی جزیره خارگ می تواند بعنوان یکی از قدرت‌های اصلی ایران در لیگ‌های داخلی ورود کند و باید با آینده نگری و پژوهش به دنبال تدوین یک استراتژی در این حوزه باشیم.

نماینده عالی دولت در بخش ویژه خارگ با اشاره به اهمیت تقدیر از ورزشکاران مقام‌آور ملی و کشوری افزود: اداره ورزش و جوانان یک برنامه جامع آماری در حوزه ساماندهی قهرمانان ملی و کشوری در جزیره خارگ در پیش بگیرد.

وی ادامه داد: سالانه یک جشن تقدیر از ورزشکاران با همکاری شرکت های نفتی و تمامی دستگاه‌های اجرایی در این جزیره مقاوم و حماسه ساز برگزار کند.

انتهای پیام/م

 

برچسب‌ها:

نظر شما