شناسهٔ خبر: 26756293 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا قدیمی | لینک خبر

رابطه بین غذا و طعم مورد علاقه و شخصیت انسان‌ها

طبق تحقیقات دانشمندان بین غذا و طعم مورد علاقه هر فرد و شخصیتش رابطه‎ای برقرار است.

صاحب‌خبر -

سرویس سبک زندگی فردا: دانشمندان با مطالعه طعم‎های مورد علاقه هر فرد به نتایجی دست پیدا کردند که از رابطه بین سلیقه غذایی و شخصیت افراد پرده برمی‏‎دارد. در زیر برخی از این روابط را مشاهده خواهید کرد. به نقل از درنگ بخوانید.

تندی

اگری شما فردی هستید که حتی غذاهای تند را هم با فلفل می‏خورید و مشکلی هم برایتان پیش نمی‏آید شما فردی هستید که کارها را در آخرین لحظات انجام می‏دهید.

ترشی

حتما دیده‏اید افرادی را که انقدر عاشق طعم ترش هستند که حتی پاستیل‎هایشان را هم از نوع ترش انتخاب می‏کنند. این افراد معمولا زندگی را پیچیده و دشوار می‏بینند و درباره‎اش هم کمی ناامید هستند.

تنوع

برخی از افراد وقتی قرار است رستورانی را برای شام خوردن پیشنهاد دهند دوست دارند جایی را ذکر کنند که تا به حال تجربه رفتن به آن را نداشته‎اند. این‎ها افرادی هستند که در زندگی اهل ریسک کردن هستند.

شیرینی

افراد زیادی در دنیا عاشق طعم شیرین هستند و چه شکلات‎های شیرین را می‏پرستند و چه غذاهای شیرین را. این افراد بسیار انعطاف‎پذیر، دوستانه و صمیمی و صبور هستند.

پیتزا

پیتزا غذای مورد علاقه‏ خیلی از افراد است و طبق تحقیقات بسیار هم اعتیاد آور است. برخی با خوردن آن احساس میکنند مغزشان گرم و فعال میشود و دلیلش ترکیب چربی پنیر و کربوهیدرات نان آن است. این افراد مضطرب و برونگرا هستند.

گوشت و سیب‌زمینی

بسیاری از افراد دوست دارند وعده غذایی‏شان نوعی از گوشت با انواع درچین سبزیجات یا سیب زمینی باشد. این افراد طبق تحقیقات افرادی هستند که زندگی را ساده و غیر پیچیده می‏بینند و اهمیت زیادی به سنت‌ها و خانواده می‏دهند.

گریل

بسیاری از افراد ترجیح می‎دهند هر غذایی را به جای پختن یا سرخ کردن گریل کنند. این افراد کسانی هستند که به راحتی تسلیم نمی‏شوند و احساساتی قوی دارند.

سبزیجات

افرادی هستند که علاقه‏ای عجیب به سبزیجات و میوه‎ها دارند و همه آن‌ها را هم به خوبی میشناسند. این‌‎ها افرادی هستند که علاقه زیادی به یاد گرفتن دارند و به سلامتی در زندگی اهمیتی زیاد می‎دهند.

نظر شما