شناسهٔ خبر: 26755577 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: خرداد | لینک خبر

حال عمومی جمشید مشایخی خوب است

صاحب‌خبر -
خرداد:فرزند جمشید مشایخی از بهبود حال پدر بعد از دو عمل جراحی خبر داد و گفت: پدر فعلا دربیمارستان باید بمانند.



به گزارش خرداد ،نادر مشایخی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا درباره آخرین وضعیت جسمی استاد مشایخی که در بیمارستان بستری است، اظهار داشت: پدر چند روز پیش به دلیل مشکل چسبندگی روده و سنگ صفرا به بیمارستان آمد و تحت عمل جراحی قرار گرفت که خوشبختانه عمل موفقیت آمیز بوده است.
وی با اشاره به اینکه هر دو عمل روز پنجشنبه انجام شده، افزود: مشکل چسبندگی روده و سنگ کیسه صفرای برطرف شده است و خدا رو شکر در حال حاضر حال عمومی ایشان خوب است.
فرزند جمشید مشایخی با بیان اینکه تغذیه پدر نیز به صورت عادی انجام می‌شود، ادامه داد: پدر بعد از چند روزی که استراحت مطلق داشت امروز توانست کمی قدم بزندو راه برود.
مشایخی خاطرنشان کرد: پدر در حال حاضر دوران نقاهت را سپری می کند و به توصیه پزشکان باید تا هفته آینده در بیمارستان بستری باشد.
به گزارش ایرنا، استاد مشایخی چندی پیش به دلیل مشکل کلیوی در بیمارستان بستری بود که بعد از درمان از بیمارستان مرخص شد اما هفته گذشته بار دیگر به دلیل مشکل روده و صفرا در بیمارستان آتیه بستری شد.
وی از چهره‌های ماندگار عرصه بازیگری است که از سال 1336 با نمایش «وظیفه پزشک» بازیگری‌ را آغاز کرد و در سال 1344 با فیلم «خشت و آینه» وارد سینما شد.
«گاو»، «سوته‌دلان»، «خانه عنکبوت»، «کمال‌الملک»، «گل‌های داودی »، «آوار»، «پدربزرگ»، «طلسم»، «سرب»، «روز واقعه»، «خانه روی آب»، «یک بوس کوچولو»، «جرم»، «سیزده 59» از جمله فیلم های سینمایی است که مشایخی در آن ایفای نقش کرده است.
استاد مشایخی در دوران بازیگری خود در سریال های تلویزیونی چون «هزاردستان»، «داستان‌های مولوی»، «سلطان صاحبقران»، «امام علی(ع)»، «پهلوانان نمی‌میرند» و «ستایش» بازی کرده است.

نظر شما