شناسهٔ خبر: 26755261 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

برنامه‌ریزی می‌کنیم در جاکارتا هم مردم را خوشحال کنیم

سلطانی‌فر: امیدوارم مشکل معافیت ملی‌پوشان فوتبال حل شود/ به کسب جایگاه سوم در رشته واترپلو امیدواریم

وزیر ورزش و جوانان گفت: با توجه به قدرت تیم‌ها احتمال می‌دهیم سکو‌های اول و دوم متعلق به یکی از کشور‌های ژاپن یا قزاقستان باشد و ما برای عنوان سوم باید با چین و مالزی و سنگاپور رقابت کنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو،‌ مسعود سلطانی‌فر در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی واترپلو گفت: در ادامه برنامه بازدید‌ها از اردو‌های رشته‌های حاضر در بازی‌های آسیایی جاکاراتا به اتفاق صالحی‌امیری، دبیرکل کمیته به اردوی بدمینتون و واترپلو آمدیم.

وی ادامه داد: در واترپلو با توجه به سابقه افتخارآمیزی که در بازی‌های آسیایی تهران داشتیم شانس خوبی داریم در دوره‌های بعدی هم همواره جز تیم‌های خوب آسیا بوده‌ایم. ممکن است در شنا به عنوان رشته مادر نتوانستیه باشیم جایگاه خوبی کسب کنیم هر چند از رئیس فدراسیون قول گرفتیم برنامه ریزی و پشتوانه سازی کند تا در المپیک‌های آینده هم شرایط خوبی داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با توجه به قدرت تیم‌ها احتمال می‌دهیم سکو‌های اول و دوم متعلق به یکی از کشور‌های ژاپن یا قزاقستان باشد و ما برای عنوان سوم باید با چین و مالزی و سنگاپور رقابت کنیم. خیلی امیدوار به کسب سکوی سوم در جاکارتا هستیم و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم تا در سطح جهان هم حرف برای گفتن داشته باشیم.

سلطانی‌فر افزود: وقتی به استان‌های مختلف می‌رویم می‌بینیم که استعداد‌های خوبی داریم و اگر فدراسیون برنامه‌ریزی بهتری داشته باشد در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن خواهیم داشت. در شنا هم وضعیت خوبی داریم و حتی اگر از سنین زیر ۱۰ سال برنامه‌ریزی کنیم می‌توانیم در آینده پشتوانه‌های خوبی داشته باشیم.

وی درباره برنامه‌های وزارت ورزش برای حمایت از واترپلو جهت رسیدن به سکوی بازی‌های آسیایی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی که در ستاد بازی‌های آسیایی انجام داده‌ایم تمام امکانات لازم را برای تمام رشته‌های ورزشی حاضر در جاکارتا با وجود محدودیت‌های مالی و با حمایت دولت فراهم کرده‌ایم. منابع لازم تأمین شده است و هماهنگی خوبی بین وزارت و کمیته وجود دارد که به هموار شدن این مسیر کمک کرده است، مسئولان فدراسیون هم همکاری لازم را داشته‌اند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همانطور که قول داده بودیم تیم ملی فوتبال را با تدارک مناسب به جام جهانی فرستادیم تا از حیثیت ملی و فوتبال ما در گروه مرگ دفاع کند که باعث اتحاد و انسجام ملی شد و ملت خوشحال شدند و شور و نشاط ایجاد کرد، برنامه‌ریزی می‌کنیم در بازی‌های آسیایی جاکارتا هم موجبات خوشحالی مردم را فراهم کنیم.

سلطانی‌فر درباره عملکرد تیم داوری ایران نیز گفت: در کنار نتایج تاریخی که در فوتبال کسب کردیم نتایج تاریخی تیم داوری را هم نباید فراموش کنیم که با قضاوت‌های ارزشمند خود باعث شدند اعتبار و آبروی خوبی برای ایران به دست آید و نشان دادند که می‌توانیم در تمام زمینه‌ها حرف برای گفتن داشته باشیم.

وزیر ورزش و جوانان درباره واکنش‌هایی که نسبت به نامه او برای معافیت فوتبالیست‌ها صورت گرفت، گفت: امیدواریم مشکل حل شود. قرار است راجع به بدمینتون و واترپلو صحبت کنیم.

نظر شما