شناسهٔ خبر: 26755249 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه آفرینش | لینک خبر

خبــر

صاحب‌خبر -

 اهداي جوايز به برندگان خوش‎حساب همراه اول آذربايجان‌شرقي

تبريز- توفيقي

جوايز برندگان خوش‌حساب همراه اول آذربايجان‌شرقي با حضور مديران منطقه اهدا گرديد.

به گزارش روابط عمومي مخابرات منطقه، با حضور مهندس شکوري مدير مخابرات منطقه آذربايجان‌شرقي، معاون مالي و پشتيباني، معاون تجاري و امور مشتريان، جوايز ويژه خوش‎حسابي همراه اول در فصل زمستان 96 به آقايان حسن اصولي و موسي‌الرضا عجم‌زاده اهدا گرديد.

گفتني است همراه اول استان در هر فصل به مشتريان دائمي خود که صورتحساب خود را به موقع پرداخت مي‌نمايند به قيد قرعه جوايز نفيسي اهدا مي‌نمايد.

آقايان حسن اصولي و موسي‌الرضا عجم‌زاده مشتريان خوش‎شانس و خوش‎حساب همراه اول در فصل زمستان سال 96 بودند كه به قيد قرعه برنده يک دستگاه خودروي ساينا شده‌اند.

هدف آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي، ايجاد شغل است

گرگان-قهرمان

‏ هدف آموزش‌هاي فني و حرفه‌اي، ايجاد شغل است.

به گزارش روابط عمومي اداره کل آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان، اين مطلب را سيد عليرضا حسيني‌طلب؛ مديرکل آموزش فني و حرفه‌اي استان گلستان در جلسه شوراي اداري که با حضور روساي ستادي و مراکز استان در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار گرديد اعلام کرد.

بنابر اين گزارش، حسيني‌طلب در ابتداي بيانات خود گفت: بزرگترين سرمايه ما نيروي انساني است که کليه روسا بايد حداکثر تلاش خود را جهت ايجاد رغبت، انگيزه و بکارگيري شايسته آنان، نهايت تلاش خود را بکار گيرند. وي افزود: مهمترين اقدام براي افزايش بهره وري رعايت نظم و انظباط در محل کار مي‎باشد.

وي از همه اعضاي در جلسه خواست حقوق شهروندي را مورد توجه قرار دهند. وي در آستانه هفته ملي مهارت اعلام کرد کليه برنامه‏‏ها و اقدامات مراکز در اين هفته بايد در مسير ترويج گفتمان مهارت باشد. حسيني‎طلب در پايان با يادآوري تذکرات و نکات مهم اداري خواستار اهتمام جدي حاضرين در اجراي آنان شد. شايان ذکر است در ابتداي جلسه کليه روساي مراکز، روساي ستادي و معاونين مطالب خود را بيان نمودند.

وزير صنعت، معدن و تجارت در فيروزكوه:

برخورد جدي با گران‎فروشان

فيروزکوه- صادقعلي

وزير صنعت، معدن و تجارت از رشد 22 درصدي صادرات غيرنفتي کشور خبر داد و افزود: استان تهران از ابتداي سال جاري تاکنون 14 ميليارد دلار کالا و خدمات صادر کرده است.

به گزارش خبرنگارآفرينش، محمد شريعتمداري در حاشيه سفر به فيروزکوه در جمع خبرنگاران از رشد 22 درصدي صادرات خبر داد و گفت: عليرغم تحريمهاي ظالمانه از ابتداي امسال 97 تاکنون حدود 14 ميليارد دلار کالا و خدمات از استان تهران به خارج از مرزهاي کشور صادر شده است.وي با بيان که واردات 1400 کالا به داخل کشور ممنوع شده است، گفت: 9600 واحد صنعتي در زمينه مواد غذايي و تبديلي در کشور فعال هستند، که برخي از آنها با کمتر از 70 درصد ظرفيت خود فعاليت مي‎کنند. وزير صنعت، معدن و تجارت از اختصاص 1300 ميليارد تومان منابع در بودجه سال 97 براي مشوقهاي صادراتي براي حمايت از کالاي ايراني خبر داد و افزود: هزار ميليارد تومان از اين اعتبار بصورت صد در صد جذب شده و در اختيار صادرکنندگان قرار مي‎‏گيرد.

شريعتمداري در بخش ديگري از مطالب خود به برخورد جدي با گرانفروشان اشاره کرد و افزود: با سوء استفاده‏کنندگاني که قصد تغيير نرخ در بازار را دارند برخورد مي‎‏شود. وزير صنعت، معدن و تجارت افزود: تمام واحدهاي توليدي و واحدهاي فروش مکلف به اعلام نرخ هستند و گشتهايي مشترک متشکل از تعزيرات حکومتي و سازمان حمايت از مصرف‏کنندگان و توليدکنندگان در تمام شهرهاي کشور مکلف به برقراري شفافيت در اعلام قيمت توسط توليدکنندگان و توزيع‎‏کنندگان هستند.

وي گفت: تمام کالاهايي که جزو گروه يک و محصولات مورد نياز مردم به شمار مي‏آيند داراي قيمت تثبيتي هستند.

شريعتمداري از برخورد شديد با افرادي خبر داد که قصد سوءاستفاده از شرايط موجود به نفع خود در بازار هستند.

ديدار شهردار اهواز با وزير نفت

اهواز-خبرنگار آفرينش

منصور کتانباف شهردار اهواز با بيژن نامدار زنگنه وزير نفت ديدار و گفتگو کرد.

در اين ديدار که آيت الله احمدي شاهرودي نماينده مردم استان در مجلس خبرگان و محمد جعفر فلسفي رييس شوراي اسلامي شهر اهواز نيز حضور داشتند، شهردار اهواز به بيان مشکلات شهر اهواز پرداخت و دو موضوع ماليات بر ارزش افزوده و سهم اهواز را از حق آلايندگي با وزير نفت در ميان گذاشتند.

کتانباف درخصوص اين ديدار گفت: توضيحات جامعي در رابطه با موضوعات ذکر شده در اختيار جناب وزير قرار داديم و از ايشان در زمينه حل مشکلات شهر اهواز و شهروندان اهوازي درخواست همکاري کرديم.

وي افزود: خوشبختانه نظر آقاي زنگنه مثبت بود و با رويي گشاده علاقمندي خود را نسبت به مردم و شهر اهواز اعلام کردند و قول مساعد دادند که هرچه سريعتر به اين موضوعات رسيدگي کرده و دستورات لازم را نيز به همکاران خود جهت پيگيري درخواستهاي مطرح شده صادر کرد.

شهردار اهواز در پايان ضن تقدير از اعلام همکاري و نظر مثبت وزير نفت در خصوص رسيدگي به دو موضوع ماليات بر ارزش ازوده و پرداخت حق آلايندگي، يادآور شد: مقرر شد دو هفته ديگر مجددا با آقاي زنگنه جهت پيگيري موارد طرح شده ديداري داشته باشيم که نتايج آن حتما به سمع و نظر شهروندان عزيز اهوازي خواهد رسيد.

نظر شما