شناسهٔ خبر: 26755101 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: سینماپرس | لینک خبر

«خیلی محرمانه» به سراغ ردصلاحیت شده ها رفت

سینماپرس: تدوین مستند «خیلی محرمانه» با موضوع جنجالی ترین پرونده‌های رد صلاحیت شده نمایندگان مجلس به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش سینماپرس، حمید یادروج تهیه‌کننده مستند «خیلی محرمانه» گفت: تصویربرداری این مستند از ابتدای سال گذشته آغاز و در چندین مرحله انجام شد. با پایان تصویربرداری، تدوین فیلم توسط محمد نگینی‌پور از ابتدای خردادماه آغاز شد و درنهایت روز گذشته به پایان رسید.

وی در ادامه درخصوص موضوع این فیلم ۳۲ دقیقه‌ای افزود: «خیلی محرمانه» برای نخستین بار به جنجالی‌ترین پرونده‌های رد صلاحیت نمایندگان پرداخته است.

یادروج اضافه کرد: برخی از نمایندگان مجلس پس از رد صلاحیت توسط شورای نگهبان، موضوع رد صلاحیت‌ها را سیاسی جلوه می‌دهند؛ فارغ از اینکه بسیاری از دلایل رد صلاحیت‌ها به موضوعات غیرسیاسی مربوط است.

تهیه‌کننده و کارگردان مستند تحسین شده «پسر را ببین، پدر را تصور کن» در ادامه بیان داشت: در میان پرونده‌هایی که به دست ما رسید، افرادی وجود دارند که دارای پرونده قضایی به جرم زنا و ارتباط با زن شوهردار هستند. همچنین شخصی که سابقه نمایندگی داشته، همسرش دارای تابعیت اسرائیلی بوده است.

عوامل این فیلم مستند عبارتند از: تهیه‌کننده: حمید یادروج، کارگردان: محمد نگینی‌پور، تصویربرداران: امیر عباسی، امیرطاها منادی و ناصر نوری، صدابردار: ناصر نوری، تدوین و صداگذاری: محمد نگینی‌پور، گرافیک رایانه‌ای: محمد نصیری

نظر شما