شناسهٔ خبر: 26754831 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

سال گذشته هم برای سوپرجام همین رفتار را با نفت تهران کردند

زمانی: تمام بازیکنان را با نظر کادر پزشکی گرفته‌ایم/استقلال مشکلی برای برگزاری سوپرجام ندارد!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: ما تمام بازیکنانی را که برای تیم استقلال جذب کردیم با نظر کادر پزشکی گرفته‌ایم و اتفاقا من امروز با دکتر نوروزی در این زمینه‌ها صحبت کردم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس، حسن زمانی در گفت‌و‌گو با رادیو ورزش در پاسخ به این سوال که چرا باشگاه استقلال به شکلی بازیکن می‌گیرد که کادر پزشکی‌اش این همه ناراحت است گفت: ما تمام بازیکنانی را که جذب کردیم با نظر کادر پزشکی گرفته‌ایم! اتفاقا من امروز با آقای نوروزی در این زمینه‌ حرف زدم و مرتب با او در تماس هستیم.

وی در خصوص وضعیت علی کریمی و اینکه پس چرا این همه در مورد این بازیکن صحبت می‌شود گفت: در مورد کریمی خود آقای افتخاری در جریان است چون مستقیما با وی صحبت کرده است. البته هر بازیکنی که جذب می‌شود هیات مدیره در موردش جمع بندی خواهد کرد.

عضو هیات مدیره استقلال در خصوص اینکه چرا این باشگاه با برگزاری سوپرجام مشکل دارد گفت: استقلال مشکلی برای برگزاری سوپرجام ندارد، این ورزشگاه آزادی است که آمادگی برگزاری این بازی را ندارد. ما به لحاظ تاریخ برگزاری این بازی اعتراض کردیم چون معتقدیم استقلال تیم بزرگی است و برگزاری چنین دیداری باید با هماهنگی قبلی باشد.

وی تاکید کرد: برای برگزاری دربی باید از مسئولان 2 باشگاه دعوت کنند نه اینکه به یکباره زمان برگزاری چنین دیداری را به باشگاه تحمیل کنند. سال گذشته هم همین اتفاق در مورد نفت رخ داد و آنها مجبور شدند در این دیدار به میدان بروند.

انتهای پیام/

نظر شما