شناسهٔ خبر: 26754796 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شهردار اهر:

مسیر گشایی ادامه خیابان آزادگان از اولویت‌های شهرداری اهر است

اهر - شهردار اهر گفت: مسیر گشایی ادامه خیابان آزادگان از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری است که امیدوارم با همراهی مردم شاهد رونق بخشی این منطقه باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، کمال امید عصر امروز دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه طرح عملیات عمرانی پروژه کمربند شرقی از سمت میدان شورا تا میدان ارسباران در حال انجام است و به‌زودی برای تعیین پیمانکار در روزنامه‌ها منتشر می‌شود ابراز داشت: از مالکین این مسیر تقاضا داریم تا شهرداری را در این پروژه همراهی کنند مسیر گشایی ادامه خیابان آزادگان نیز که از اولویت‌های شورای اسلامی شهر و شهرداری است امیدوارم با همراهی عزیزانی که در مسیر واقع‌شده‌اند با همراه رونق بخشی این منطقه به خیابان بهار متصل شود.

امید با ذکر اینکه مطالعه و نقشه‌برداری مسیر عادل‌آباد به شهرک شیخ شهاب‌الدین نیز انجام‌شده و مسائل باقی‌مانده در حال حل شدن است ابراز داشت: از کسانی که در کار داد و ستد طیور و پرندگان هستند نیز درخواست می‌کنیم به دلیل هشدارهای دامپزشکی به محل تعیین‌شده توسط شهرداری نقل‌مکان کنند.

وی با اشاره به پروژه بزرگ پارک ولایت گفت: پارک ولایت با ۱۸ هکتار و دارای ظرفیت‌های بزرگی چه ازنظر گردشگری و سایر موارد است که شهرداری اهر در حال اتمام افتتاح فاز آن و بهره‌برداری از این مجموعه است برای این مجموعه یک وام درخواست کرده‌ایم تا یک مجتمع خدماتی رفاهی در آن احداث کنیم و باکسانی که می‌خواهند محصولات و دستاوردهای محلی خود را عرضه کنند همکاری کرده و امکانات لازم را برای ایجاد اشتغال و رونق صنعت گردشگری با در اختیار قرار دادن غرفه همکاری نماییم.

شهردار اهر با اشاره خودکفایی شهرداری در تأمین ماسه موردنیاز خود ابراز داشت: شهرداری در سال‌های قبل ماسه موردنیاز خود را از مراکز دیگر تأمین می‌کرد که با اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر قرار است به‌زودی یک ماسه شویی مختص شهرداری خریداری یا اجاره گردد تا هر چه بیشتر در به  هزینه‌های جاری و مصالح خود صرفه‌جویی کنیم.

امید با ذکر اینکه در تلاشیم تا درجه شهرداری را از ۸ به ۹ برسانیم چون از لحاظ جمعیت و سایر فاکتورها استحقاق آن را نیز داریم گفت: در بحث سرمایه‌گذاری نیز آمادگی کامل داریم تا با تمامی سرمایه‌گذاران در تمامی زمینه‌ها همکاری کنیم بسته‌های سرمایه‌گذاری مشخص بوده و آماده‌ایم تا در اختیار درخواست‌کنندگان مجتمع‌های رفاهی، خدماتی، پاساژ ها و ... قرار دهیم.

وی در پایان اظهار کرد: از شهروندان عزیز درخواست می‌کنیم تا در زیباسازی شهری با شهرداری اهر همکاری کرده و با رعایت ضوابط شهری شاهد خدمات‌رسانی بهتر به نقاط مختلف شهر باشیم و از انجام کارهایی که چهره کلی شهر را به هم می‌زنند خودداری کنند تا به امید به خدا و همکاری شهروندان شاهد شهری زیبا و آباد باشیم.

نظر شما