شناسهٔ خبر: 26754669 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

باید نگاه واقع‌بیانه‌ای به حریفان داشته باشیم

چیریچ: یک ماه باقیمانده تا بازی‌های آسیایی در یک چشم برهم زدن می‌گذرد/هیچکس به اندازه من و رضوانی به کسب مدال در جاکارتا امید ندارد

سرمربی تیم ملی واترپلو گفت: هیچکس به اندازه من و رضوانی این انگیزه و امید را برای کسب مدال در بازی‌ آسیایی جاکارتا ندارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، الکساندر چیریچ درباره شرایط تیم ملی واترپلو برای حضور در بازی‌های آسیایی گفت: یک ماه تا این رقابت‌ها باقیمانده است که در چشم برهم‌زنی خواهد گذشت یک اردوی تدارکاتی را در سنگاپور را  پیش‌رو داریم و در شرایط آماده‌سازی سختی هستیم که امیدوارم بتوانیم بچه‌ها را در این مدت به سطح آمادگی مطلوبی برسانیم.

وی درباره اردوی سنگاپور گفت:‌ اردویی مهم و قابل استفاده برای ما است که یک دیدار تدارکاتی هم با سنگاپور خواهیم داشت تا در جو مسابقه قرار بگیریم و با آمادگی بهتری گام به مسابقات بگذاریم. تمام تیم‌های ملی در تمام رشته‌های مختلف باید روی جوانان حساب کنند ما هم این کار را می‌کنیم که امیدواریم امتحان خوبی را پس بدهند و در سیستم ما قرار بگیرند امیدوارم آنها هم از این آزمون موفق بیرون بیایند.

سرمربی تیم ملی واترپلو درباره گروه ایران گفت: همانطور که گروه ما عادی است، سخت هم است این شرایط برای تمام تیم‌ها یکسان است که همانطور که ما به کسب مدال و نتیجه چشم داریم مسابقات برای همه جدی است. 

چیریچ درپاسخ به اینکه رضوانی قول مدال و سکو داده است و آیا شما هم این قول را می‌دهید، گفت: همانطور که او قول داده ما هم شانس کسب مدال هستیم برای همین هم تلاش می‌کنیم. تلاش می‌کنیم به فینال برسیم و اگر هم نشد حتماً برای کسب مدال برنز مبارزه خواهیم کرد هیچکس بیشتر از ما دو نفر این انگیزه و امید را ندارد که به مدال برسیم که کمترین پاداش زحماتی است که ما در این سه سال کشیده‌ایم. 

وی درباره رقابت با ژاپن، قزاقستان و چین گفت: باید واقع‌بین باشیم و نگاه واقع‌بینانه داشته باشیم. ژاپن و قزاقستان دو تیم برتر آسیا هستند و در این سال‌ها همواره در سطح اول بوده‌اند و نتایج خوبی گرفته‌اند و با بهترین تیم‌های دنیا از جمله مجارستان و... بازی کرده‌اند. واقع‌بینانه این است که تیم‌هایی مانند ژاپن و قزاقستان قوی‌تر از ما هستند و این فاصله احساس می‌شود اما به چین نزدیک هستیم و مطمئن هستم می‌توانیم اشتباهات‌مان را تصحیح کنیم و با نتیجه خوب خارج شویم.

انتهای پیام/ 

نظر شما