شناسهٔ خبر: 26754664 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: طرفداری | لینک خبر

همشیک: انتقال رونالدو به یوونتوس؟ اگر مارادونا نیستید پس به تنهایی نمی توانید جامی فتح کنید

محمد رضایی

کاپیتان پارتنوپی معتقد است فقط مارادونا به تنهایی می توانست یک تیم را به سمت قهرمانی سوق بدهد و انتقال رونالدو به یوونتوس چیزی را عوض نکرده است.

صاحب‌خبر -

طرفداری- مارک همشیک، کاپیتان ناپولی اعلام کرد فصل گذشته یوونتوس قهرمان اسکودتو نشد بلکه در اصل او و تیمش آنرا را از دست دادند. ضمنا وی تایید کرد به خاطر آنچلوتی در ناپولی مانده است. همشیک در مورد رونالدو نیز نظرش را بیان کرد.

همشیک در مصاحبه ای با کوریره دلو اسپورت گفت:

ناپولی در دسترس ترین مربی برنده را انتخاب کرد. آنچلوتی کیفیتی فوق العاده و شناخت بینظیری از فوتبال بین المللی دارد. استفاده از من پشت مهاجمان؟ یک امتیاز ویژه برایم محسوب می شود و بسیار جذاب است. پس از صحبت با کارلتو تصمیم گرفتم بمانم.

اسکودتوی پارسال؟ در فلورانس دیدار اینتر و یوونتوس را دیدیم. پس از آن بازی حسی در بین همه ما ایجاد شد که نمی توانیم بر شرایط غلبه کنیم. بیش از اینکه یوونتوس اسکودتو را برده باشد، این ما بودیم که آنرا از دست دادیم. آدمی نیستم که به احتمالات اهمیتی بدهم ولی در آن مقطع دو اتفاق افتاد (باخت به فیورنتینا و پیروزی یوونتوس مقابل اینتر) که به ضرر ما تمام شد.

انتقال رونالدو به یوونتوس؟ یک بازیکن هرگز به تنهایی نمی تواند چیزی ببرد حتی اگر شما بهترین بازیکن جهان باشید. البته در مورد مارادونا درست است؛ اگر شما مارادونا نیستید پس نمی توانید به تنهایی فاتح جامی شوید.

نظر شما