شناسهٔ خبر: 26754602 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

39 اثر به بازبینی جشنواره تئاتر کوتاه خراسان شمالی راه یافت

بجنورد- ایرنا- مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی با اشاره به برگزاری چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه در استان گفت: 39 اثر از هنرمندان استان به بخش بازبینی این دوره از جشنواره راه یافته است.

صاحب‌خبر -

حسین فرخنده روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: 13 اثر از هنرمندان شهرستان بجنورد، هفت اثر از جاجرم، 6 اثر از اسفراین و چهار اثر از شیروان به جشنواره چهارم تئاتر کوتاه استان ارسال شده است.
وی خاطرنشان کرد: از شهرستان گرمه، فاروج و مانه و سملقان نیز هر کدام سه اثر از هنرمندان تئاتر به جشنواره راه یافته است.
وی با بیان اینکه جشنواره تئاتر کوتاه استان در 2 بخش صحنه ای و خیابانی برگزار می شود افزود: این رویداد هنری با هدف توسعه هنر‌های نمایشی، ارتقای سطح کیفی تئاتر و کمک به شکوفایی استعدادها و تربیت هنرمندان برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی گفت: چهارمین جشنواره تئاتر کوتاه چهارم و پنجم مردادماه امسال در شهر جاجرم برگزار می شود.
فرماندار جاجرم نیز تئاتر را نیاز اجتماعی عنوان کرد و گفت: تئاتر ابزاری برای فرهنگسازی است.
علی اکبر محبی با تاکید بر ارتقای کیفیت برگزاری جشنواره تئاتر کوتاه گفت: معرفی ظرفیت های شهرستان و توجه به برند ها و نماد ها از اهداف برگزاری جشنواره است.
چهارمین جشنواره استانی تئاتر کوتاه با مشارکت انجمن هنرهای نمایشی خراسان شمالی چهارم و پنجم مردادماه به میزبانی شهرستان جاجرم در مجتمع فرهنگی وهنری شهید مطهری برگزارمی شود.
7185/ 6042

نظر شما