شناسهٔ خبر: 26754073 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

مدل بینی شما درمورد شخصیت‌تان چه می‌گوید؟

بینی یونانی که با نام بینی راست نیز شناخته می شود یک بینی باریک و بدون هر گونه برآمدگی است و یکی از انواع پرطرفدار بینی است که می توان با جراحی به آن دست یافت.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه روی خط رسانه های خبرگزاری برنا؛ همه ما انسان هستیم و ۹۹٫۹ درصد از دی ان اَی همه ما مشترک است اما از لحاظ ظاهری تفاوت های بسیاری با هم داریم. یکی از مشخص ترین قسمت های چهره هر انسانی بینی اوست و شکل بینی از دیرباز یکی از موثرترین قسمت های صورت در بحث زیبایی بوده است به نحوی که بسیار برای تغییر دادن شکل صورت خود به شکل دلخواه، به جراحی متوسل می شوند.

اما باید بدانید که شکل بینی شما در حالت طبیعی هر چه که باشد با شکل بینی بسیاری از سلبریتی های مشهور تفاوتی ندارد. زیبایی در اشکال و اندازه های مختلف بینی نیز وجود دارد. در ادامه این مطلب می خواهیم شما را با ۱۰ شکل بینی معمول در جهان آشنا کنیم که چیزهای جالبی در مورد شخصیت شما خواهند گفت.

۱- بینی رومی

شکل بینی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

این نوع بینی اسمش را از مجسمه های مشهور روم باستان گرفته است و با یک برآمدگی کوچک در وسط بینی شناخته می شود. وجود بینی رومی در افراد بسیار معمول بوده و سلبریتی هایی مانند سوفیا کوپولا و مارک زاکربرگ چنین بینی هایی دارند. بینی رومی به اشخاصی تعلق دارد که روی دیگران تاثیر می گذارند. اگر شما نیز بینی با چنین ظاهری دارید یک رهبر تمام عیار و پرشور هستید که می تواند دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کند.

۲- بینی نوبیایی

بسیاری از چهره های مشهور بینی نوبیایی دارند که از آن میان می توان به بیانسه، ریحانا و حتی باراک اوباما اشاره کرد. این نوع بینی معمول ترین شکل بینی در جهان بوده و بیشتر به اشخاص دارای نزاد افریقایی و شرق آسیایی تعلق دارد. بینی نوبیایی با طول کوتاه و پهنای بیشتر خود شناخته می شود. افرادی که چنین بینی دارند بسیار خلاق و پرشور هستند. طبیعت کاریزماتیک آن ها باعث می شود که دیگران به سمت آن ها جذب شده و دوست شدن با آن ها بسیار راحت است.

۳- بینی سربالا

این بینی که در نوک خود کمی به سمت بالا متمایل می شود یکی از دوست داشتنی ترین و پرطرفدار ترین شکل های بینی در سراسر جهان است. حتی مایکل جکسون نیز برای داشتن بینی سربالا دست به انجام جراحی رینوپلاستی زد اما نتیجه آنطور که جکسون انتظار داشت از آب درنیامد.

حدود ۱۳ درصد از کل مردم دنیا دارای چنین شکل بینی هستند. این بینی به افرادی تعلق دارد که بسیار خوشبین بوده و دوستانه رفتار می کنند. اگر شما هم چنین بینی دارید باید بدانید که دیگران شما را فردی دوست داشتنی و خوش مشرب دانسته و به شما اعتماد بالایی دارند.

۴- بینی یونانی

بینی یونانی که با نام بینی راست نیز شناخته می شود یک بینی دراز، باریک و بدون هر گونه برآمدگی است و یکی دیگر از انواع پرطرفدار بینی است که می توان با جراحی رینوپلاستی به آن دست یافت.

بسیاری از سلبریتی ها و مدل های مشهور  دارای چنین بینی هایی هستند. بینی یونانی متعلق به کسانی است که بسیار سختکوش و جاه طلب هستند. طبیعت قوی و محکم این افراد به آن ها اجازه می دهد که به آرزوهایشان دست یابند حتی اگر مسیر سختی در پیش داشته باشند. به گفته تامر، تنها ۳ درصد از مردم جهان دارای چنین بینی هستند.

۵- بینی پهن و سربالا

این نوع بینی در نوک خود کمی پهن تر و گردتر است اما همزمان هم کمی رو به بالا کشیده شده است که آن را شبیه بینی رو به بال می سازد. شخصیت های مشهوری مانند جنیفر لارنس، اسکارلت جوهانسون و هلن میرن دارای بینی هایی با این شکل بوده و حدود ۵ درصد از مردم جهان دارای چنین شکل بینی هستند. افرادی که بینی پهن و رو به بالایی دارند بسیار مهربان بوده و طبع شوخی دارند و از مصاحبت با آن ها لذت خواهید برد.

۶- بینی گوشتی

شکل بینی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

بینی گوشتی با اندازه بزرگ و شکل بیرون زده و برآمده اش شناخته می شود و به اعتقاد تامر بیش از ۲۴ درصد مردم چهان چنین شکل بینی دارند که آن را به معمول ترین شکل بینی در جهان تبدیل می کند. اما بزرگ بودن این نوع بینی به معنای جذاب نبودن آن نیست زیرا افراد مشهوری مانند مارک رافلو و آلبرت انیشتین بینی های گوشتی داشتند که روی صورت آن ها می نشست. افرادی که بینی های گوشتی دارند معمولاً افراد متفکری بوده و بسیار مطالعه می کنند. آن ها تمام عمر خود را به اندوختن دانش و تجربه می پردازند.

۷- بینی قوزدار

شکل بینی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

بینی قوزداری که قوسی بزرگ در نوک خود داشته و کمی برآمدگی آن از بینی رومی بیشتر است بسیار معمول بوده و دارندگان آن همواره از مشتریان پروپاقرص رینوپلاستی بوده اند. اما سلبریتی های مشهور و دوست داشتنی مانند اوون ویلسون و باربارا استریسند نیز این نوع بینی را دارند. کسانی که بینی قوزدار دارند به همه چیز مشکوک هستند و همواره می گویند که باید چیزی را با چشم خود ببینند تا باور کنند.

۸- بینی نیکسونی

شکل بینی در مورد شخصیت شما چه می گوید؟

بینی نیکسونی به معنای واقعی کلمه منحصر به فرد است زیرا به خصوص در قسمت پل بینی بسیار بلند و باریک می باشد و به گفته تامر تنها ۱ درصد از مردم دنیا چنین بینی دارند. چنین افرادی به سختی نه می گویند مگر این که راه دیگری وجود نداشته باشد.

۹- بینی حبابی یا پیازی

این هم یکی از آن بینی های نادر است که با نوک بزرگ و گرد خود شناخته می شود. چنین بینی هایی معمولاً بسیار زشت دیده می شوند و در کارتون ها برای این که شخصیت ها احمق به نظر برسند به شکل اگزجره ای بزرگ تر نشان داده می شوند اما در واقع شخصیت های مشهوری چنین بینی هایی دارند. افرادی که چنین بینی دارند معمولاً باهوش و زیرک هستند.

۱۰- بینی عقابی

بینی عقابی با قسمت تحتانی برآمده و منحنی اش شناخته می شود که باعث شده شکلی شبیه منقار داشته باشد.افرادی که بینی عقابی دارند معمولاً انسان هایی باهوش و باملاحظه هستند. این افراد به سختی با دیگران ارتباط عمیق برقرار کرده و در یافتن فردی که وقت زیادی را با او بگذرانند بسیار محتاط عمل می کنند؛ به طور کلی آن ها سختگیر و با سلیقه ای متفاوت هستند.

منبع:روزیاتو

 

نظر شما