شناسهٔ خبر: 26753553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر:

۴۰درصد مردم رودسر تحت پوشش تامین اجتماعی هستند

رودسر- رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ درصد مردم این شهر تحت پوشش این سازمان هستند، گفت: این شعبه در زمینه سرانه بیمه‌ای از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، نصرت الله پورقربان بعدازظهر دوشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشست با اصحاب رسانه که در اداره تامین اجتماعی رودسر برگزار شد، اظهارکرد: تأمین اجتماعی براساس اصل ۲۹ قانون مدنی ضامن امنیت شغلی و سلامتی مولدین اصلی جامعه است.

وی با بیان اینکه بیمه های تأمین اجتماعی خدمات گسترده ای در حوزه های بازنشستگی، از کار افتادگی، فوت، مقرری بیکاری و غرامت و سایر موارد ارائه می دهند، افزود: این سازمان در این موارد عملکرد مطلوبی داشته است.

رئیس اداره تأمین اجتماعی رودسر با اشاره به اینکه بیش از ۴۰ درصد مردم این شهرستان تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند، خاطرنشان کرد: این شعبه در زمینه سرانه بیمه ای از وضعیت مطلوبی برخوردار است.

وی در ادامه به آمار بیمه شدگان این شهرستان اشاره و تصریح کرد: تا پایان سال گذشته بیش از ۱۱ هزار نفر بیمه شده اصلی و سه هزار و ۲۴۴ نفر مستمری بگیر از کمک های کوتاه مدت و بلند مدت این سازمان برخوردار شده اند.

نظر شما