شناسهٔ خبر: 26753503 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی: ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی اختصاص یافت

R41364/P1377/S6,63/CT11

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۱۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ویژه روستاها درنظر گرفته شده که مسئولان برای جذب بیشتر این اعتبارات باید اقدامات لازم را انجام داده شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین، علی ربیعی بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان آوج که با حضور مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: ایجاد اشتغال به ویژه در شهرستان‌ها باید در اولویت قرار گیرد و در این مسیر باید از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد استفاده بهینه صورت گیرد.

وی بیان کرد: تعاونی‌های شهرستانی در راستای اشتغالزایی باید فعال شده و مسئولان از این نهادها حمایت لازم را صورت داده و برنامه‌ریزی در این حوزه مورد توجه باشد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطرنشان کرد: طرح‌های عمرانی و اشتغالزایی باید به تعاونی‌ها واگذار شود تا شاهد ایجاد شغل ثابت و پایدار در مناطق کمتر توسعه یافته باشیم و مهاجرت از روستاها به شهرها کاهش یابد.

ربیعی ادامه داد:  ‌‌‌‌‌1200 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی ویژه روستاها درنظر گرفته شده که مسئولان برای جذب بیشتر این اعتبارات باید اقدامات لازم را انجام داده و از مزایای این طرح استفاده کنند.

وی عنوان کرد: دولت به منظور رفع مشکلات اشتغال و مسائلی اقتصادی در سطح کشور طرح‌هایی داشته که باید با مشارکت مسئولان در این زمینه تلاش شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: یکی از مشکلات جدی در زمینه پرداخت تسهیلات اشتغالزایی کندی روند پرداخت بانک‌ها بوده که باید در این زمینه قوانین دست و پاگیر تسهیل شود و همکاری لازم صورت گیرد.

ربیعی بیان کرد: شهرستان آوج در حوزه گردشگری ظرفیت خوبی داشته در حالی که در حوزه دامداری و کشاورزی نیز می‌توان طرح‌های و تسهیلات اشتغالزایی پرداخت کرد.

وی بر ایجاد پنجره اشتغال در شهرستان‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/ش

نظر شما