شناسهٔ خبر: 26753167 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه قانون | لینک خبر

صداوسیما وارد مباحثی شده که ضرورتی ندارد

یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: صدا و سیما باید شرایط کشور را بررسی کرد تا مردم بدانند که چه نقشی را باید در این برهه از زمان ایفا کنند.

صاحب‌خبر -

قانون-یک عضو فراکسیون امید مجلس گفت: صدا و سیما باید شرایط کشور را بررسی کرد تا مردم بدانند که چه نقشی را باید در این برهه از زمان ایفا کنند.

به گزارش قانون به نقل از ايسنا،بهروز بنیادی با انتقاد از پخش مستند بیراهه از صداوسیما اظهار کرد: من به عنوان نماینده مجلس معتقد هستم که ما مسائل کلان کشور را رها کردیم و وارد جزئیاتی شدیم که آسیب‌زاست و مورد پذیرش اجتماع نیست، برخی از امور شخصی بوده و دخالت در امور شخصی افراد در این حد قابل پذیرش نیست که دستگاه‌های مختلف در این مسائل ورود پیدا کنند.

این عضو فراکسیون امید ادامه داد: بر طبق قانون اساسی تا زمانی که فرد شاکی خصوصی نداشته باشد و منجر به اشکال در امنیت ملی نشود، نباید در هر کاری دخالت شود. این حرکتی است که پیام خوبی را به اجتماع منتقل نمی‌کند، ضمن اینکه با اصول و حمایت از حقوق کودکان و نوجوانان که در مجلس مطرح خواهد شد، در تضاد است.

بنیادی با بیان اینکه جامعه با مشکلاتی از جمله مسائل معیشتی، بیکاری، مشکلات امنیتی، مشکلات آب و زیست‌محیطی و مسائل بانکی روبه‌رو است، عنوان کرد: صداوسیما باید تحلیل درستی درباره این مسائل انجام دهد که چه عللی ما را به اینجا رسانده و چه راهکاری وجود دارد.

نماینده مردم کاشمر در مجلس اضافه کرد: صداوسیما باید کارشناس‌های متبحری بیاورد تا این مسائل را تحلیل کنند. باید شرایط کشور را که شرایط تحریم است، بررسی کند تا مردم بدانند که چه نقشی را باید در این برهه از زمان ایفا کنند، متاسفانه صداوسیما وارد مباحثی شده که ضرورتی ندارد.

برچسب‌ها:

نظر شما